Avatar billede edske Nybegynder
16. december 2003 - 23:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

en software vpn klient er ikke ligeså sikker som en hardware.

Er der en som kan give en teknisk forklaring på det??

\Claus
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2003 - 23:30 #1
Software kan altid ændres/udskiftes/tilføjes til. En hardware kan kun slukkes eller fjernes fysisk. er egentlig den ikke særlige tekniske forklaring
Avatar billede edske Nybegynder
16. december 2003 - 23:36 #2
den forklaring køber jeg ikke må der må være en bedre...
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2003 - 23:41 #3
Ofte er de enkle forklaringer faktisk dem der tæller. Jeg er ansat i forsvaret og vi bruger hardware løsninger bl.a af den grund.
En anden grund er performance, en hardware løsning er lavet til det den gør, og laver ikke andet, derfor kan du ofte få bedre performance ud af tingene.
Avatar billede edske Nybegynder
16. december 2003 - 23:43 #4
Det kan jeg så godt leve med, har du vagt der i forsvaret???
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2003 - 23:46 #5
Nej jeg er chef for en informatiksektion
Avatar billede edske Nybegynder
16. december 2003 - 23:49 #6
OK, tænkte bare at du tit svarer på spm angående firewall ;-) jeg har ihvertfald oplevet at det er dig som svare på mange spm. Kanon synes jeg :-)