Avatar billede presch Nybegynder
16. december 2003 - 11:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netbank vises ikke

Jeg kan ikke længere komme ind på min netbank (Sparekassen Hobro). Der vises en popup-side hvor der står "Starter netbank - vent et øjeblik". Så går der få sekunder, hvorefter  siden forsvinder igen. EDB-afd. hos sparekassen har foreslået, at jeg deaktiverer blokering af popup-vinduer i min Norton Internet Security 2004. Det er prøvet, men uden resultat. Herefter har jeg prøvet at deaktivere Norton helt, men stadig uden resultat. Jeg har været inde på netbank uden problemer efter opgraderingen til 2004 fornylig. Pludselig kan jeg altså ikke mere. En bekendt havde samme problem. Han fulgte også sparekassens råd om deaktivering af blokering af popup-vinduer. Det hjalp i hans tilfælde. Hvorfor så ikke hos mig? Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede levithan Nybegynder
16. december 2003 - 12:00 #1
prøv at slette dine cookies og midlertidige internet filer.

start>kontrolpanelet>internet indstillinger> slet filer og slet cookies

hvis dú ikke har muligheden for cookies. kan du åbne stifinder og browser dig vej = dokument and settings > din profil du bruger > Local Settings > Temporary Internet Files.

Der ligger både cookies og midlertidige internet filer.

hvis du ikke kan se den skal du huske at slå visning af skjule og system filer/mapper til.

i stifinder vælger du > værktøjer > mappe indstilinger > vælg view faneblader og vis skjulte mapper og gemte mapper
Avatar billede presch Nybegynder
16. december 2003 - 15:01 #2
DEt lykkedes at få min netbank til at virke igen. Tak for hjælpen.
Avatar billede levithan Nybegynder
16. december 2003 - 21:02 #3
ok hvad gjorde du så for at det virkede?
Avatar billede presch Nybegynder
16. december 2003 - 23:56 #4
Jeg gjorde det du skrev. Det virkede i første forsøg, så det var dejligt. Tak for din hjælp