Avatar billede natx Nybegynder
14. december 2003 - 21:25 Der er 6 kommentarer

Roter billede 360 grader

Vær hilset Java-folk!
Jeg skal bruget en appelet som kan rotere (sammensættede) billeder 360 grader. Ejendomsmæglere benytter det eks. på deres hjemmesider!

Er der nogle hajer derude som kan hjælpe?
Avatar billede repsak Nybegynder
14. december 2003 - 21:33 #1
skal du rotere et billede 360-grader? Hvad er idéen med det?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2003 - 21:38 #2
Det giver selvfølgelig ikke mening at rotere et billede 360 grader.

Jeg tror at han vil kombinere flere billeder som dækker 360 grader rundt
så man enten kan kigge rundt inde i en stue eller bevæge sig rundt om et hus.
Avatar billede jih Nybegynder
14. december 2003 - 21:47 #3
mener du rotere det? altså... animere det?
Avatar billede viciodk Praktikant
14. december 2003 - 21:49 #4
repsak -> Se http://www.panoramafactory.com/pittsburgh/DahnTahn.jpg
Så forstår du.

Mener det hedder et panorama-billede (selv om panorama vist samtidig betyder detaljeret?). Anyways, håber du forstår :)
Avatar billede jih Nybegynder
14. december 2003 - 21:49 #5
hmmm.... og hvis jeg havde kigget godt efter, forstod jeg det faktisk lige som arne_v sagde det.... ik noget jeg kan hjælpe med... ville bare få arne og repsak til at forstå (forstod ik selv at arne_v havde forstået det).. hehe... my bad...
Avatar billede natx Nybegynder
15. december 2003 - 13:16 #6
Sorry, guys, hvis jeg har formuleret mit spørgsmål lidt forkert! Ja, jeg vil netop gerne skabe et panorama billede som man kan rotere rundt om!