Avatar billede haug Nybegynder
14. december 2003 - 01:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linkning fra menu i en frame til at vises i en anden frame hjælp

Hej

Sidder og prøver mig frem i dreamweaver, forsøger at lave en hompage med frames. Er da også kommet rimeligt igang.

Men nu kan jeg ikke finde ud hvordan dette gøres.

Har en menu i topframe, når der klikkes på denne skal ny side åbnes i mainframe.

Har 3 linier i min "flashmenuknap"

-url.: her skal stå den side jeg vil loade
-Window.: her skal jeg indsætte hvor side skal puttes ind, men jeg kan ikke få den til at loade i "main" frame. Hvad der stå her (ordret)
-Variables.: skal jeg bruge den til noget

please Johnny Haugaard
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 02:54 #1
Du har jo allerede oprettet dette spm i Flash kategorien, hvilket er den rigtige kategori.
Det er ifølge Ekspertens regel §2.1.15 ikke tilladt at have 2 ens spm åbne på samme tid.

Du får allerede hjælpe i flash kategorien, så luk dette spm ved selv at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 02:57 #2
rettelse: §2.1.11 :)
Avatar billede haug Nybegynder
14. december 2003 - 09:54 #3
Ok sorry