Avatar billede disney26 Nybegynder
13. december 2003 - 02:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

fotogalleri med thumbs i venstreside og stort billede i højre

jeg leder efter et fotogallery, hvor thumbsene vises i højre side af skærmen, og billedet dukker op i venstre side af skærmen.

gerne sådan at billedet først dukker op, når man trykker på thumben.

nogle der kender til sådan et fotogalleri, eller et program man kan generer det i?
Avatar billede espersen Novice
22. december 2003 - 21:43 #1
Macromedia Dreamweaver/Fireworks har det indbygget!

se evt. også : http://www.eksperten.dk/spm/442660
Avatar billede espersen Novice
22. december 2003 - 21:45 #2
men det skal muligvis være en nyere udgave end den 2'er du benytter  ;o)
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 20:35 #3
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål/løst problemet, bedes du lukke det ved at acceptere et eller flere af de rigtige svar.

Læs evt. her hvorledes: http://expfaq.1go.dk/?id=5#pointsystem.
Avatar billede hcma Novice
27. marts 2004 - 23:18 #4
Hvis du har Adobe Photoshop har det også funktionen indlagt.
Filer -> Automate -> Web Gallery
Avatar billede hcma Novice
27. marts 2004 - 23:19 #5
skulle have være et svar.
Avatar billede disney26 Nybegynder
27. marts 2004 - 23:38 #6
synes ikke at løsningen var tilstrækkelig, da jeg bruger en ældre version af dreamweaver..
Avatar billede disney26 Nybegynder
27. marts 2004 - 23:38 #7
lukker sp.
Avatar billede spe Nybegynder
28. marts 2004 - 18:46 #8
Du spørger efter om der er nogen der kender til et program der kan det du gerne vil og det har du fået to bud på. At du så har en ældre udgave af Dreamweaver kommer sådant set ikke det ved da du ikke spørger efter om din ældre udgave af dreamweaver kan det. Så du burde havde givet points til svarerne og ikke tage dem selv.
Avatar billede disney26 Nybegynder
28. marts 2004 - 18:49 #9
blah blah blah...hulk hulk...
Avatar billede spe Nybegynder
28. marts 2004 - 19:00 #10
Hold op du er godt stor og stærk :-)
Avatar billede hcma Novice
28. marts 2004 - 19:55 #11
spe >>  prøv lige at se her og følg linket  http://www.eksperten.dk/spm/483039

Anmeldelse på vej.
Avatar billede disney26 Nybegynder
06. april 2004 - 23:23 #12
Hvor naziagtig, men jer om det....Det var jer der gjorde nazismen mulig....

Men bare rolig, jeg har sletter min profil... Her er der ikke en venlig atmosfære...*LOL*
Avatar billede popsy Novice
07. april 2004 - 00:00 #13
hihi :)