Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 22:02 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

ref. http://www.eksperten.dk/spm/434102

tusind tak for anmeldsen.

sikker en masse jeg fik ud af svarne
Avatar billede bredker Nybegynder
10. december 2003 - 22:05 #1
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 22:08 #2
sig mig lige er det dig der har svaret på mit spm her : http://www.eksperten.dk/spm/434102 ??????
Avatar billede arlet Juniormester
10. december 2003 - 22:10 #3
Burgerking -> Du kan jo se i tråden at det er kengun der har anmeldt dig!!

Hvad mere er der i det??
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 22:14 #4
ja det har jeg set, og det er jeg lidt sur over, det er ikke så rart at få førse advarsel.

det er derfor jeg har oprettet dette, han kan få ret jeg kan få fred
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 22:30 #5
her er kun point til joaqin, 7th og selvfølgeligt kengun!

det var vidst dem alle!
Avatar billede Kengun Praktikant
10. december 2003 - 22:44 #6
svar :)
Avatar billede Kengun Praktikant
10. december 2003 - 22:50 #7
det er ik noget at være sur over. Der er flere der bliver sure hvis du ikke kan følge reglerne og give ud points til dem der svarer, men helre snuppe pointsene selv. Det er da dig der har lavet en fejl, men det er godt at du nå vil ordne op :)
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 22:52 #8
så mangler vi to mere
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 22:54 #9
lige nu kan jeg ikke snakke pæn til dig, så det vil jeg lade være med ellers så gøre du det bare igen!!!
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 22:55 #10
få heller fat i de to andre
Avatar billede joaqin Nybegynder
11. december 2003 - 00:57 #11
Hej Burger ..jeg er ikke helt med??

mvh

Joaqin
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. december 2003 - 01:11 #12
for at gøre det meget kort, så har fjolset har anmeldt mig fordi at jeg ikke kunne bruge hans svar.
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. december 2003 - 01:14 #13
jeg så lige hvad du kaldte mig, det er der ikke nogen der har kaldt mig før

Tak, det fik mig til at smile :-)
Avatar billede joaqin Nybegynder
11. december 2003 - 01:37 #14
Hej Burgerking

Jeg modtog en mail, hvori der stod at du vil tildele mig 18 point

det stiller jeg mig undrende over for

Ja, jeg skrev Burger..men det var ikke ondt ment tværtimod

hvis jeg har fornærmet dig  på nogen måde

Så skal du fra mig , hermed modtage den dybeste undskyldning

Det ligger ikke til min natur, jeg er rimeligt rart menneske

Rigtig God Jul

Mvh

Joaqin
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. december 2003 - 01:45 #15
det brev hvem var det fra?

nej overhovedet ikk, tværimod jeg mente faktisk det jeg sagde :-)
(var lidt sur over anmeldsen)

tak, i lige måde
Avatar billede bredker Nybegynder
11. december 2003 - 06:25 #16
burgerking >>det er ikke noget at være sur over
efter at have set hvordan du selv smider svar alle vejne , og med samme svar som der er flere der har smidt i forvejen , ser det mest ud som du kun vil rage til dig
(jeg siger "ser det mest ud som )da jeg ikke kender dig siger jeg ikke at du gør , men det kan nemt misfortolkes
Avatar billede Kengun Praktikant
11. december 2003 - 07:40 #17
Burgerking> Nu er det lige før der ryger en ny anmeldelse afsted hvis du ikke indser at det er DIG der bøvler og ikke følger reglerne. Jeg vil bede dig at undskylle dig at du kaller mig et "fjols", for det har du ingen grund til at kalle mig. Her på E så ønsker vi at alle følger reglerne. Hvis du har problemer med at følge reglerne så vi du raskt erfare at der kommer flere anmeldelser mot dig. Jeg kunne anmeldt dig uden at fortelle at det var mig der anmeldte dig. Ville du være mindre sur da? For mig er det ligemeget med de points (jeg har sku points så det holder), men jeg kan ikke lide at du ikke følger E-reglerne. Så derfor gjorde jeg dig opmærksom på at du skal give points til dem, blandt annet mig, der giver dig et fornuftig svar når du har stillet spørgsmål. Hadde det ikke vært for at jeg la ind en "referance" i andre spørgsmål du deltager i så hadde du måske ikke kommet ind i sagen igen, og du ville blevet deaktiveret.
Avatar billede 7th Praktikant
11. december 2003 - 10:26 #18
God jul og nej tak til points :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
11. december 2003 - 10:31 #19
Nå venter vi i spenning om Burgerking klarer å fordele de 18 poengene denne gangen *g*