Avatar billede prentow Nybegynder
10. december 2003 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fejl på eksperten or what ever?

hmm.... har ikke været inde på eksperten i et lille stykke tid.
I det tids rum har jeg intalleret fox serv på min pc, det har så forsaget et problem på eksperten, jeg ved ikke hvordan.

da jeg kom ind på eksperten i dag stod der øverst
This site is powered by FoxServ
præcis magen til det samme dokument som er index på min localhost...
Jeg ville så lige tjekke om det var jeres side der så sån ud, så jeg stoppede min apache server og da jeg kom ind på eksperten var alle reklammer byttet ud med "handlingen blev annuleret"

hmmm....

ps. kun steder hvor der normalt var reklamme står der foxserv....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. december 2003 - 14:29 #1
Du har måske skrevet en liste af domæner i din hosts fil, der peger på
din egen maskine for at undgå disse reklamer ??
Avatar billede prentow Nybegynder
10. december 2003 - 15:02 #2
nej det har jeg ikke... jeg har bare installeret foxserv....
Avatar billede htm Nybegynder
10. december 2003 - 15:05 #3
Du har installeret et eller andet der har ændret stien til reklamerne til localhost - kig på indholdet af c:\windows\system32\drivers\etc\hosts eller for win2000 c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts

Åbn den i notesblok. Normalt indhold i denne er (af det der ikke er udkommenteret med #):

127.0.0.1      localhost
Avatar billede prentow Nybegynder
25. december 2004 - 01:36 #4
d