Avatar billede mwhas Praktikant
10. december 2003 - 13:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tracing Image visse ikke.

Hejsa allesammen

Jeg vil prøve at lave noget smart så sadte et tracing imges på en side og lidt tekst oven på og så kunne jeg bestemme hvor transparency billede skulle være cool, men hvis jeg vil se hvordan det ser ud i Internet Explorer så kommer billede ikk frem :(

Håber nogle ved hvorfor :)

/mwhas
Avatar billede bojohansen Nybegynder
10. december 2003 - 20:41 #1
Det kan kun ses i DW og ikke i en browser.

Det bruges til at hjælpe dig med at placere ting rigtigt på dine sider, hvis du har samme design på mange sider.
Avatar billede mwhas Praktikant
11. december 2003 - 09:03 #2
okay, så blive jeg så kloger :)