Avatar billede eonix Nybegynder
10. december 2003 - 08:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hosting af filer til download.

Hvor finder jeg en god/hurtigst og stabilt hosting firma, der kan hoste filer på omkring 200 mb, og bliver downloaded fra et par gange om ugen, til flere gange om dagen.

Det skulle gerne være ret billigt.
Avatar billede bjoern_bertelsen Nybegynder
10. december 2003 - 08:54 #1
generelt så er www.cliche.dk et af de billigere webhosting firmaer i DK, men hvis du skal have flere filer på hver 200MB kan det godt blive svært. Men oftest så kan man indgå specielle hosting aftaler med disse firmaer. Da priserne på cliche.dk generelt er til at forholde sig til, på de almindelige webhoteller, så kan jeg kun anbefale at du kontakter dem mht. en special hosting aftale.

Det kan du også med fordel gøre hos andre, men så må du ud og lede. Det vrimler med dem på nettet, så det skulle ikke være svært!
Avatar billede eonix Nybegynder
10. december 2003 - 09:00 #2
Det kunne også være aktuelt med f.eks. nogle svenke eller norske servicer - så hvis det giver flere muligeder så ville det være fedt
Avatar billede eonix Nybegynder
09. maj 2005 - 21:43 #3
Jeg har fået lavet en dedikeret server deal med www.cs-hosting.dk hvor jeg nu har min egen box til at stå og hoste mine hjemmeside og data osv.

Ellers tak for hjælpen.

//EoniX
Avatar billede bjoern_bertelsen Nybegynder
10. maj 2005 - 16:18 #4
hehe der gik lige et halvt år :D