Avatar billede joachim.s.h Nybegynder
09. december 2003 - 21:49 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

trådløs tv!!

jeg ville gerne vide om man kan få to stationer som kan sende tv signal med fjernsyn.

Det er fordi jeg ikke gide at lægge et kabel fra vores tv stue til mit værelse.

hvor langt kan det række?`
evt. LINK hvor man kan købe det???
Avatar billede jpvj Nybegynder
09. december 2003 - 21:50 #1
Philips har lavet en sender/modtager løsning til TV. Den gør præcist det du efterlyser.

Har bla. set den hos en forhandler på Amager (... Jensen mener jeg butikken hedder).
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. december 2003 - 21:51 #2
Prøv lige at tænke over dit spørgsmål.

For 20 år siden var ALT fjernsyl trådløst. ALLE fjernsyn havde en lille antenne og de fleste vilahuse havde en stor antenne på taget. Det var dengang i de gode gamle dage da 'TV var trådløst og det vil du nu tilbage til.

Tro mig kvaliteten, var ikke noget at skrive hjem efter. Gå du efter kabler
Avatar billede netpxg Nybegynder
09. december 2003 - 21:56 #3
Har set få en boks, der faktisk er en lille tv sender, den sættes til til scart stik i f.eks video eller dvd, kan muligvis også sende et antennesignal videre.
Set i quickly, men kan sikkert også fås ander steder. Begrænset rækkevidde, men medmindre du bor i et stort hus radiodødt hus, kan det formodentlig række frs stue til værelse.
Pris var vist 350 kr.
Avatar billede bleze Nybegynder
09. december 2003 - 23:05 #4
bufferzone du har ikke ret. den trådløse udstyr som philips har givet MEGET god kvalitet og det virker uden speciel retning som alle de andre gør..  Vælg philips selv om den koster næsten det dobbelte (ca 900kr)
Jeg bruger det til at sende signal fra min selector og min dvd til mit soveværelse. Den kan endda sende signal fra fjernbetjeningerne tilbage til stuen. Smart

Metro
Elgiganten
har jeg set dem i
Avatar billede joachim.s.h Nybegynder
11. december 2003 - 14:59 #5
Kan man købe det på nettet...

Det er fordi jeg bor på en kostskole og har ikke noget tv stik på værelset men vi har en tv stue...

jeg havde tænkt mig at sætte en sender ind i tv-stuen og en modtager inde på mit værelse...

kvaliteten er lige meget bare man kan se noget...

der er ca. 20meter til tv-stuen...

Hvis en af jer kan hjælpe kan hjælpe får du de 200poing

M.v.h.
Joachim Strøjer hansen
Joachim.s.h@ofir.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 15:23 #6
Avatar billede themepark Nybegynder
11. december 2003 - 15:25 #7
Vil blot lige blande mig lidt, omend jeg ingen forstand har på emnet :)

Vil blot lige påpege, at for 20 år siden var teknologien altså heller ikke så avanceret som den var i dag ;) Tag f.eks. trådløst netværk...skal vi stadigvæk bruge kabler, selvom det trådløse er nyere? ;) *G*