Avatar billede kimvejle Nybegynder
09. december 2003 - 21:32 Der er 5 kommentarer

der må være noget den ikke tar

vil bare være sikker på det hele er som det skal være
Avatar billede bredker Nybegynder
09. december 2003 - 21:33 #1
hvad mener du
Avatar billede aovergaard Nybegynder
09. december 2003 - 21:35 #2
øh, jeg ved heller ikke hvad du spørger om. *S*
Avatar billede jpvj Nybegynder
09. december 2003 - 21:35 #3
Alle firewalls fungerer sikkert, hvis personen der benytter den forstår hvordan den skal bruges, hvad farerne er og hvordan man skal forholde sig til dem.

Det kræver en grundlæggende forståelse for bla. TCP og UDP protokollerne.

Desværre forstår størstedelen af brugne selv ikke basale begreber, hvilket fører til nogle uheldige situationer.
Avatar billede arlet Juniormester
09. december 2003 - 21:41 #4
Ja, det hele er som det skal være*S*
Avatar billede aovergaard Nybegynder
09. december 2003 - 21:58 #5
Du kan jo gå ud og tjekke om alle dine porte står som stelth. Det er en rar ting. http://grc.com/x/ne.dll?rh1dkyd2

En firewall skulle meget gerne sørge for at holde hackere ude fra din computer. Den skulle også meget gerne sørge for at blaster ikke smutter ind på din computer.
Men den tager jo ikke virus, det er virusprg. som gør det. Den tager heller ikke Spyware, det skal du bruge spywareprg. til.

Men jeg er altså meget i tvivl om det er det her du spørger om.