Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
09. december 2003 - 13:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny side i celle/tabel!?

Hej!

Jeg har en side hvor på der er nogle links! Jeg vil gerne havde at disse links åbner en anden side længere nede i en anden celle/tabel! Min side er ikke en rammeside og skal ikke være det!

Håber der er en som kan hjælpe mig på vej...
Avatar billede hcma Novice
09. december 2003 - 14:45 #1
indsæt Bogmærke  og link dertil
Avatar billede b.b Nybegynder
09. december 2003 - 15:05 #2
Linket skal se sådan ud :

<a href="#TEST">Test link</a>

Og så længere nede på siden hvor du vil linke til indsætter du "name" tagget :

<a name="TEST"></a>
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
11. december 2003 - 08:34 #3
Hej b.b!

Jeg vil lige prøve dit foreslag, men min forældres computer er p.t til rep. og der på ligger siden. Vender tilbage engang senest i engang i starten af næste uge. Så skulle det hele gerne spille;-)
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
07. januar 2004 - 08:48 #4
Hej B.B!

Undskyld forsinkelsen, men der har været en del problemer med at få genindlæst en masse ting! Har nu prøvet dit foreslag, og det ser ud til at virke perfekt, så hvis du ligger et svar kan jeg lige give dig dine point;-) TAK for hjælpen...
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
16. januar 2004 - 15:25 #5
Hallo!?
Avatar billede b.b Nybegynder
16. januar 2004 - 19:07 #6
her er dit svar...glad for at kunne hjælpe...