Avatar billede sanand Nybegynder
08. december 2003 - 18:46 Der er 3 kommentarer

uninstall den ene XP ved dual boot??

Jeg har netop instaleret XP (dansk)

Ved en fejl fik jeg instaleret det på D drevet. (jeg har 2 partitioner c og d. Jeg instalerede XP igen på C drevet. Alt er fint og godt og virker som det skal.... men

Nu har jeg to instalationer og under opstart kan jeg vælge en af de 2... dualboot.

Hvordan afinstalere jeg XP'en på D drevet unden at ødelægge den på C drevet.

Jeg har ledt efter et "uninstall" icon - men kunne ike finde det.

Kan jeg bare slette mappen - nej vel ??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. december 2003 - 18:47 #1
Valget under opstart kan du rette på her:
Højreklik på denne computer -> Avanceret -> Klik på Indstillinger ved Start og genoprettelse
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 18:51 #2
du skal formater d drevet då er det væk
Avatar billede summer Mester
28. januar 2004 - 13:48 #3
Han fjerner jo ikke dual valget når han starter op, selv om han formaterer partition D.