Avatar billede benson Nybegynder
08. december 2003 - 15:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mIRC<- Jeg vil ikke se joins/quits/nickChange m.m.

Hejsa !

En der kan fortælle hvordan jeg kun får vist chat messages i mIRC 6.12 ?

Hele chat vindue bliver jo overfyldt med joins, quits, nickchange m.m. Og så kan det nogen gang være svært at følge en debat. !

Please help :)
MVH
Benson
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2003 - 15:24 #1
/mode <chan> +D
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2003 - 15:24 #2
Det kræver du er @, ellers kan du ikke gøre noget ved det.
Avatar billede xyborx Nybegynder
08. december 2003 - 15:27 #3
En simpel mulighed er at give joins og nick changes en mindre synlig farve, så man stadig kan følge med i hvem der går og kommer, uden at de fanger øjet alt for kraftigt. Det er i hvertfald min egen "løsning" :)
Avatar billede benson Nybegynder
08. december 2003 - 15:28 #4
Jamen prob er jo, når man er joined en channel med rigtig mange joins og quits hele tiden... så cykler beskederne jo hurtigt væk.

Det må da kunne lade sig gøre.. ?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2003 - 15:30 #5
Det kan det også, med audiotorium mode (+D), det kræver som sagt bare at du er operator...
Avatar billede benson Nybegynder
08. december 2003 - 15:32 #6
hmmm... så det vil kræve en lille forspøgsel til op på channel !

Men er det kun mig der syntes det er irriterende ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. december 2003 - 17:05 #7
mirc/options/irc/events

sæt det op der.
Avatar billede benson Nybegynder
08. december 2003 - 17:17 #8
loadet> Jamen det var jo lige den , tak tak tak :D
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. december 2003 - 17:20 #9
det var så lidt :)