Avatar billede traxion- Nybegynder
08. december 2003 - 13:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

jeg har hørst at msn

jeg har hørt at man kan få sådan et slags program til msn som kan en hel masse ting .... blandt andet det at man kan sende til en ven at man nærmest logger ind flere gange....

nogle der kan hjælpe mig??

men hvis der er nogle der kan give et link ville jeg være meget glad... tak

er villig til at give flere end 200 point hvis jeg kan få et link der føre lige til download stedet :D
Avatar billede Chewie Novice
08. december 2003 - 13:30 #2
Først skal du lige læse reglerne ang. points :o)

du må lige uddybe dette lidt
""man kan sende til en ven at man nærmest logger ind flere gange....""
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. december 2003 - 13:31 #3
Avatar billede sierradriver Nybegynder
08. december 2003 - 13:46 #4
Messenger Plus! har en masse funktioner i den retning: http://www.msgplus.net/
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 13:57 #5
Men pas på med den messengerPlus :

Du kan læse mere om MessengerPlus her : http://www.spywareinfo.com/newsletter/archives/june-2003/3.php
Avatar billede sierradriver Nybegynder
08. december 2003 - 23:01 #6
Ups, det vidste jeg godt nok ikke, tak for info arlet!
Med det svar taget i betragtning, vil jeg ikke anbefale Messenger Plus!, tværtimod vil jeg selv sørge for at komme af med så hurtigt som muligt!
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 23:06 #7
Man kan under installationen slå sponcerpakken fra(ved ikke hvor det er) Hvis den bliver slået fra, så er det et mininum af spyware, den tager med
Avatar billede sierradriver Nybegynder
08. december 2003 - 23:12 #8
Er dog, uanset muligheder for at slå det fra, ikke særligt sjovt at have software der har forbindelse til sådanne ting installeret på sin PC, sådan har jeg det i hvertfalde.

MSN PLUS! er hermed afinstalleret på min maskine, så igen, tak for info!
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 23:14 #9
NP. Så skulle du måske besøge virus kategorien, for at få fjernet alt det snavs, der er kommet sammen med msnPlus!!!
Avatar billede sierradriver Nybegynder
08. december 2003 - 23:16 #10
Jeg er allerede igang med en vejledning der var et sublink til på den side du linkede til.
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 23:18 #11
Hvilke værktøjer er du igang med nu??
Avatar billede traxion- Nybegynder
28. januar 2004 - 15:24 #12
tak
lol