Avatar billede duwap Nybegynder
06. december 2003 - 15:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

problemer med msn messenger 6.1

Nogle der kan hjælpe mig med det her problem: Hver gang jeg skal logge på siger den: Det lykkedes ikke at logge på .NET Messenger service pga. mulige problemer med tjenesten eller internetforbindelsen. Kontroller, at der er oprettet forbindelse til internettet.
Mit net virker altså undtagen bare på msn kan gå ind på alle sider..
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 15:21 #1
din firewall??
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 15:23 #2
Hvis du har en firewall skal du derind og tillade den igen
Avatar billede duwap Nybegynder
06. december 2003 - 15:31 #3
har fundet ud af det... jeg så der var en fil der påvirkede min msn og så slettede jeg den og bum nu virker det!
Avatar billede duwap Nybegynder
06. december 2003 - 15:32 #4
må jeg egentlig godt give mig pointsne igen?????
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 15:33 #5
Ja, hvis du ikke vil dele, for ulejligheden. Ellers tager du bare pointene selv
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. december 2003 - 15:33 #6
duwap> hvis ikke du har fået løsningen af nogle af de indlæg¨der er kommet, må du gerne selv lægge svar, og tildele dig selv point
Avatar billede halifax Nybegynder
06. december 2003 - 15:46 #7
Har du Norton installeret? Den kan nemlig være årsagen.
Avatar billede duwap Nybegynder
07. december 2003 - 14:29 #8
kk