Avatar billede deicer Nybegynder
06. december 2003 - 13:55 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Msn 6.1 (0x81000301)

Hej
Jeg har opdateret til MSN 6.1, men nu kan jeg ikke logge på. Jeg får denne fejltekst, når jeg forsøger:
"Det lykkes ikke at logge på .NET messenger Service pga. mulig problemer med tjenesten eller internetforbindelsen. Kontroller, at der er oprettet forbindelse til internettet. 0x81000301"

Jeg har forbindelse til nettet og jeg har forsøgt at afinstallere MSN og re-installere det igen - uden held.

Nogle experter som ved hva' jeg skal gøre ?

På forhånd tak og go' weekend

NB: Jeg bruge ikke proxy
Mvh
Theis
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 13:59 #1
firewall??
Avatar billede resten Nybegynder
06. december 2003 - 14:00 #2
Avatar billede deicer Nybegynder
06. december 2003 - 14:00 #3
BINGO !! Jeg slog norton fra og nu virker det. Men hvordan kan jeg få dem til at "arbejde sammen" ?
Avatar billede korup Nybegynder
06. december 2003 - 14:02 #4
Hej.

Har fundet dette link, de har samme problem, men det ser ud til at det løser sig selv efter et par timer..

http://www.bigblueball.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=7277&whichpage=2

/korup
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 14:02 #5
Du skal gå ind i norton og give msn lov til at komme på dette, gå ind i indstillinger og find frem til..
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 14:03 #6
Komme på nettet, skulle der stå.

Det er lidt forskelligt, hvor man ændre det, men du burde kunne finde det i indstillinger
Avatar billede deicer Nybegynder
06. december 2003 - 14:05 #7
Problemet er at i Norton står MSN til "Tilad alle" ?!?!

Måske jeg bare skal vente til imorgen ?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
06. december 2003 - 14:06 #8
LOL havde det samme problem idag - har lige installeret det.
genstartede copmen og så virkede det pludsligt? STRANGE
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 14:06 #9
Har du den gamle windows messenger 4.7 stadig på computeren, for så skal den slettes
Avatar billede resten Nybegynder
06. december 2003 - 14:07 #10
Prøv at skriv regsvr32 softpub.dll i kør.
Avatar billede deicer Nybegynder
06. december 2003 - 14:07 #11
Jeg fjernede MSN fra Norton og bagefter gav MSN adgang igen, så nu virker det.

Tak for hjælpen !
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 14:08 #12
Ja, norton laver nogle numre engang i mellem, hvor man har accepteret adgangen til nettet, og så lige pludselig får man ikke lov..
Avatar billede arlet Juniormester
06. december 2003 - 14:09 #13
Men det var godt det lykkes for dig at få løst problemet