Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 14:14 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Logfil Hijackthis

Er der en venlig sjæl der vil hjælpe med et kig på denne logfil. Jeg har kørt Spybot og afhjulpet. Jeg kan ikke starte word pga manglende hukommelse, men har massere plads på HD og der skulle umiddelbart være 71% ledige systemresourcer! Vil gerne af med alt unødvendigt i opstarten... HVAD GØR JEG...

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SSDPSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\THOTKEY.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\S3TRAY.EXE
C:\WINDOWS\DSLAUNCH.EXE
C:\PROGRAMMER\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LTCM000C.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TPWRTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TFNCKY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TWARNMSG.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REAL\UPDATE_OB\EVNTSVC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\P2P NETWORKING\P2P NETWORKING.EXE
C:\WINDOWS\RunDLL.exe
C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\MICROSOFT SHARED\WORKS SHARED\WKCALREM.EXE
C:\TOOLS_95\IMGICON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RNAAPP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\WINDOWS\TEMP\TD_0001.DIR\HIJACKTHIS.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.optusnet.com.au/search
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.berlingske.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.optusnet.com.au
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer leveret af Cybercity Internet
F1 - win.ini: run=hpfsched
O2 - BHO: (no name) - {EBCDDA60-2A68-11D3-8A43-0060083CFB9C} - C:\WINDOWS\SYSTEM\NZDD.DLL
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY] S3tray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [YAMAHA DS-XG Launcher] C:\WINDOWS\dslaunch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [XircWinModem4] ltcm000c.exe 9
O4 - HKLM\..\Run: [Tpwrtray] TPWRTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TDspOff] Tdspoff.exe B
O4 - HKLM\..\Run: [TFncky] TFncky.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TWarnMsg] TWarnMsg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\evntsvc.exe -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [P2P NETWORKING] C:\WINDOWS\SYSTEM\P2P NETWORKING\P2P NETWORKING.EXE /AUTOSTART
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SSDPSRV] C:\WINDOWS\SYSTEM\ssdpsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [THotkey] C:\WINDOWS\SYSTEM\THotkey.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Taskbar Display Controls] RunDLL deskcp16.dll,QUICKRES_RUNDLLENTRY
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Startup: Iomega Watch.lnk = C:\Tools_95\IOWATCH.EXE
O4 - Startup: Iomega Startup Options.lnk = C:\Tools_95\IMGSTART.EXE
O4 - Startup: Iomega Disk Icons.lnk = C:\Tools_95\IMGICON.EXE
O4 - Startup: RealDownload.lnk = C:\RealDownload\REALDOWNLOAD.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Real.com (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.optusnet.com.au
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 14:16 #1
tjekker den med det samme
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 14:20 #2
cool - sjovt har fulgt din beskrivelse på et svar til (shannon.. tror jeg) for at komme så langt...
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 14:21 #3
Ja, hende har jeg hjulpet, kan jeg huske..
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 14:23 #4
Fortæl mig lige om du kender nogle af dem her:
O4 - HKLM\..\Run: [XircWinModem4] ltcm000c.exe 9
O4 - HKLM\..\Run: [Tpwrtray] TPWRTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TDspOff] Tdspoff.exe B
O4 - HKLM\..\Run: [TFncky] TFncky.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TWarnMsg] TWarnMsg.exe
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 14:23 #5
hmmm nej
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 14:24 #6
takker
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 14:25 #7
det er vist mig der takker..
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 14:27 #8
Du har en Toshiba. ikk??
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 14:31 #9
jo
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 14:31 #10
bærbar satelite
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 14:39 #11
Der var en del snavs:
Du skal nu til at i gang med at fixe. Men først skal du lige have noget instruktion. Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.spywarefri.dk/virus.htm#alle derefter skal du åbne hijackthis. Du får herunder nogle filer som du skal fixe, det du skal gøre er at sætte en vinge ud for alle disse filer. IKKE FIXE endnu. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix chekede. Efter fix skal du genstarte din computer.
Her er de filer, du skal fixe :

F1 - win.ini: run=hpfsched
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\evntsvc.exe -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [P2P NETWORKING] C:\WINDOWS\SYSTEM\P2P NETWORKING\P2P NETWORKING.EXE /AUTOSTART
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -

Derefter Genstarter du i fejlsikret tilstand(Fejlsikret tilstand kommer du i ved at trykke på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows.) Find følgende fil i Stifinder og slet den:

C:\WINDOWS\SYSTEM\P2P NETWORKING\P2P NETWORKING.EXE

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.

Imens du lige sletter det snavs, der var, så finder jeg ud af hvad der ikke behøver at være i din opstart
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 14:43 #12
prøver
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 15:03 #13
Done...

p2p networking er under tilføj/fjern programmer - skal jeg fjerne den der også?

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SSDPSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\THOTKEY.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\S3TRAY.EXE
C:\WINDOWS\DSLAUNCH.EXE
C:\PROGRAMMER\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LTCM000C.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TPWRTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TFNCKY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TWARNMSG.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\WINDOWS\RunDLL.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\MICROSOFT SHARED\WORKS SHARED\WKCALREM.EXE
C:\TOOLS_95\IMGICON.EXE
C:\WINDOWS\TEMP\TD_0002.DIR\HIJACKTHIS.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.optusnet.com.au/search
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.berlingske.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.optusnet.com.au
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer leveret af Cybercity Internet
O2 - BHO: (no name) - {EBCDDA60-2A68-11D3-8A43-0060083CFB9C} - C:\WINDOWS\SYSTEM\NZDD.DLL
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY] S3tray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [YAMAHA DS-XG Launcher] C:\WINDOWS\dslaunch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [XircWinModem4] ltcm000c.exe 9
O4 - HKLM\..\Run: [Tpwrtray] TPWRTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TDspOff] Tdspoff.exe B
O4 - HKLM\..\Run: [TFncky] TFncky.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TWarnMsg] TWarnMsg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [P2P NETWORKING] C:\WINDOWS\SYSTEM\P2P NETWORKING\P2P NETWORKING.EXE /AUTOSTART
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SSDPSRV] C:\WINDOWS\SYSTEM\ssdpsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [THotkey] C:\WINDOWS\SYSTEM\THotkey.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Taskbar Display Controls] RunDLL deskcp16.dll,QUICKRES_RUNDLLENTRY
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Startup: Iomega Watch.lnk = C:\Tools_95\IOWATCH.EXE
O4 - Startup: Iomega Startup Options.lnk = C:\Tools_95\IMGSTART.EXE
O4 - Startup: Iomega Disk Icons.lnk = C:\Tools_95\IMGICON.EXE
O4 - Startup: RealDownload.lnk = C:\RealDownload\REALDOWNLOAD.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Real.com (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.optusnet.com.au
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 15:07 #14
Du skal hente Lspfix http://www.cexx.org/LSPFix.exe og trykke gem og lægge den på dit skrivebord. Du har noget snavs der når vi fjerner det måske ødelægger din netforbindelse. Hvis du mister internetforbindelsen når du fixer de ting jeg kommer med skal du kører det lspfix, starte det, klik til fuld skærm, markere I know what I am doing og klikke på finish, genstart og lav en ny logfil, som du smider herind.

Når den er hentet, så sletter du p2p fra tilføj/fjern.

Nogle gang mister man netforbindelse, når p2p bliver slettet og så skal du bare køre proprammet, hvis det sker
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 15:17 #15
får denne melding når jeg forsøger at fjerne p2p - Der er opdtået en fejl under forsøg på at fjerne p2p network - den er måske allerede fjernet - vil du fjerne den fra tilføj/fjern listen.
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 15:21 #16
forsøgte at fjerne tidligere i dag... det kunne godt lade sig gøre men jeg ombestemte mig. Så jeg kan gendanne exe-filen og prøve at fjerne den - er det en ide?
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 15:30 #17
Prøv først at starte op i fejlsikret og fix den i hijackthis, det er denne her:
O4 - HKLM\..\Run: [P2P NETWORKING] C:\WINDOWS\SYSTEM\P2P NETWORKING\P2P NETWORKING.EXE /AUTOSTART

genstart normalt og ny log
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 15:41 #18
Done

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SSDPSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\THOTKEY.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\S3TRAY.EXE
C:\WINDOWS\DSLAUNCH.EXE
C:\PROGRAMMER\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LTCM000C.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TPWRTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TFNCKY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TWARNMSG.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\WINDOWS\RunDLL.exe
C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\MICROSOFT SHARED\WORKS SHARED\WKCALREM.EXE
C:\TOOLS_95\IMGICON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RNAAPP.EXE
C:\WINDOWS\TEMP\TD_0002.DIR\HIJACKTHIS.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.optusnet.com.au/search
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.berlingske.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.optusnet.com.au
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer leveret af Cybercity Internet
O2 - BHO: (no name) - {EBCDDA60-2A68-11D3-8A43-0060083CFB9C} - C:\WINDOWS\SYSTEM\NZDD.DLL
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY] S3tray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [YAMAHA DS-XG Launcher] C:\WINDOWS\dslaunch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [XircWinModem4] ltcm000c.exe 9
O4 - HKLM\..\Run: [Tpwrtray] TPWRTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TDspOff] Tdspoff.exe B
O4 - HKLM\..\Run: [TFncky] TFncky.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TWarnMsg] TWarnMsg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SSDPSRV] C:\WINDOWS\SYSTEM\ssdpsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [THotkey] C:\WINDOWS\SYSTEM\THotkey.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Taskbar Display Controls] RunDLL deskcp16.dll,QUICKRES_RUNDLLENTRY
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Startup: Iomega Watch.lnk = C:\Tools_95\IOWATCH.EXE
O4 - Startup: Iomega Startup Options.lnk = C:\Tools_95\IMGSTART.EXE
O4 - Startup: Iomega Disk Icons.lnk = C:\Tools_95\IMGICON.EXE
O4 - Startup: RealDownload.lnk = C:\RealDownload\REALDOWNLOAD.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Real.com (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.optusnet.com.au
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 15:47 #19
Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

For at sikre din fremtidige færden på nettet vil jeg foreslå at du henter følgende freeware programmer :
Spywareblaster & Spywareguard & IE-SPYAD & Empty Temp Folders

Alle programmerne finder du her http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Hvor der også er en beskrivelse af programmerne, samt en installations vejledning..

Alt sammen skal løbende opdateres, ligesom dit windows og IE..

Derefter kan du trygt surfe på nettet, uden at få alt det snavs på computeren.

Så til dine startup problemer.

gå ind i start - msconfig - start

der kan du fjerne vingerne af dem, der ikke skal starte op.

Her kan du finde omtale om alle de processer du har liggende og læse om dem, om de er nødvendige i startup

lister ligger her http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 15:50 #20
Perfekt - 1000 tak. Det er en kammerats computer jeg sidder ved, men mon ikke jeg også burde lave et tjek på min egen... men det bliver en anden gang!!
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 15:54 #21
Helt i orden.

Du ved hvor der er hjælp at finde, hvis vi skal kigge på din*S*
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 15:58 #22
præcis... har du et link hvor jeg kan læse om de forskellige punkter i logfilen?
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 16:00 #23
Her står der en del: http://hjt.wizardsofwebsites.com/
Avatar billede schach Nybegynder
05. december 2003 - 17:11 #24
Efter alt det bøvl virker computeren godt nok uopklageligt, men word ville stadig ikke starte... Fandt dog et tidligere spørgsmål om problemet og en omdøbing af normal.dot afhjalp dette. så hermed et godt råd videre.