Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
04. december 2003 - 16:02 Der er 2 kommentarer

Oprette Outlook web side, med folder og email indhold

Jeg er ved at lave en simpel html side der kan vise flere email foldere fra outlook.

Mit problem er at jeg kunne tænke mig en side der viser indholdet af den markerede mail.

Jeg bruger create object, se evt min html fil her:

http://pigo.web10.dandomain.dk/test.htm

Hvis der er nogle der ved hvordan, eller har nogle gode links, ville jeg blive mega glad.

Hvis dette er den forkerte kategori, venligst henvis mig til den korrekt, er ikke kode expert, men mener det er xml det her:
Avatar billede medions Nybegynder
08. december 2003 - 10:18 #1
Prøv at post din kode, så kan vi lige kigge på det...

//>Rune
Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
08. december 2003 - 13:30 #2
Du kan ogå få den med vis kilde men her kommer den....

<html>
<body>
<table border="1" style="border-collapse: collapse" width="100%" id="table1">
    <tr>
        <td width="722" colspan="3">
        <p align="center"><b>
        <NOLAYER>
        Support Mappen</NOLAYER></b><NOLAYER>
    <OBJECT classid=CLSID:0006F063-0000-0000-C000-000000000046 id=ViewCtlFolder width="91%" height="330"
        codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/office/outlctlx.CAB#ver=9,0,0,3203">
        <param name="Namespace" value="MAPI">
          <param name="Folder" value="\\Offentlige mapper\Alle offentlige mapper\support">
        <param name="Restriction" value="">
        <param name="DeferUpdate" value="0">
    </OBJECT>
    </NOLAYER>

        </td>
        <td rowspan="6">
        <NOLAYER>
    <OBJECT classid=CLSID:0006F063-0000-0000-C000-000000000046 id=ViewCtlFolder0 width="90%" height="330"
        codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/office/outlctlx.CAB#ver=9,0,0,3203">
        <param name="Namespace" value="MAPI">
          <param name="Folder" value="\\indhold">
        <param name="Restriction" value="">
        <param name="DeferUpdate" value="0">
    </OBJECT>
    </NOLAYER>

        </td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="722" colspan="3">

<p align="center"><b>

<NOLAYER>
        Indbakke</NOLAYER></b></p>
<p align="center">
        <NOLAYER>
    <OBJECT classid=CLSID:0006F063-0000-0000-C000-000000000046 id=ViewCtlFolder width="90%" height="330"
        codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/office/outlctlx.CAB#ver=9,0,0,3203">
        <param name="Namespace" value="MAPI">
          <param name="Folder" value="\\Indbakke">
        <param name="Restriction" value="">
        <param name="DeferUpdate" value="0">
    </OBJECT>
    </NOLAYER>

        </td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="241" rowspan="3">
        <p align="center"><b>&nbsp;Kunder</b></p>
        <p>'
        <OBJECT classid=CLSID:0006F063-0000-0000-C000-000000000046 id=ViewCtlFolder width="95%" height="86"
        codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/office/outlctlx.CAB#ver=9,0,0,3203">
        <param name="Namespace" value="MAPI">
          <param name="Folder" value="\\Offentlige mapper\Alle offentlige mapper\kunder">
        <param name="Restriction" value="">
        <param name="DeferUpdate" value="0">
    </OBJECT>

        </td>
        <td width="241" rowspan="3">
        <p>
&nbsp;</td>
        <td width="240">
        <p align="center"><b>Udvikling&nbsp;</b><br>
        <OBJECT classid=CLSID:0006F063-0000-0000-C000-000000000046 id=ViewCtlFolder width="97%" height="62"
        codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/office/outlctlx.CAB#ver=9,0,0,3203">
        <param name="Namespace" value="MAPI">
          <param name="Folder" value="\\Offentlige mapper\Alle offentlige mapper\support\Udvikling">
        <param name="Restriction" value="">
        <param name="DeferUpdate" value="0">
    </OBJECT>
        </td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="240">
        <p align="center"><b>Salg </b> <br>
        <OBJECT classid=CLSID:0006F063-0000-0000-C000-000000000046 id=ViewCtlFolder width="97%" height="62"
        codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/office/outlctlx.CAB#ver=9,0,0,3203">
        <param name="Namespace" value="MAPI">
          <param name="Folder" value="\\Offentlige mapper\Alle offentlige mapper\support\Salg">
        <param name="Restriction" value="">
        <param name="DeferUpdate" value="0">
    </OBJECT>
        </td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="240">
        <p align="center"><b>Ikke Behandlet<br></b>
<OBJECT classid=CLSID:0006F063-0000-0000-C000-000000000046 id=ViewCtlFolder width="98%" height="55"
        codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/office/outlctlx.CAB#ver=9,0,0,3203">
        <param name="Namespace" value="MAPI">
          <param name="Folder" value="\\Offentlige mapper\Alle offentlige mapper\support\ikke behandlet">
        <param name="Restriction" value="">
        <param name="DeferUpdate" value="0">
    </OBJECT>

        </p></td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="722" colspan="3">&nbsp;</td>
    </tr>
</table>
<p>&nbsp;</p>

</body>
<html>