Avatar billede Kengun Praktikant
04. december 2003 - 15:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filer uten kobling

Hei. Når jeg viser "statistikk" - "filer uten kobling" så får jeg frem flere filer som i virkeligheten har kobling. Hvorfor sier Frontpage at filerne ikke har kobling når dem har kobling?

Vet ikke om det har noen betydning men jeg åpner min webside i min browser og klikker så på "Frontpage" knappen i min browser, slig at jeg redigerer mine websider "direkte" på nettet.)
04. december 2003 - 15:28 #1
Med den fremgangsmåde, du nævner, får du ikke åbnet dit websted for redigering. Du bruger bare FrontPage som editor for den pågældende side.

FrontPage har derfor ikke alle informationer om webstedet, og kan ikke se at de pågældende links fører nogen steder hen - derfor den fejlagtige rapport.

For at få det fulde udbytte af rapporterinmgen i FrontPage skal du åbne dit websted (File->Open Web...), og herefter vælge enten en lokal kopi af webstedet, eller åbne webstedet direkte fra nettet.
Avatar billede Kengun Praktikant
04. december 2003 - 20:41 #2
ok, tak for svar. Måske jeg har missforstået den rapport, men hvis et af bilderne på serveren ikke er i brug af min webside, er det ikke dette raporten skal fortelle mig?
04. december 2003 - 20:57 #3
Ja, det er præcist hvad rapporten kan fortælle dig. Filer, der ikke har nogen links til/fra andre filer på web-stedet.
Avatar billede Kengun Praktikant
04. december 2003 - 21:09 #4
argh, men så fungere det fremdeles ik :-/ - Jeg åpner min webside med "fil" - "åpne webområde". Men den rapport viser fortsatt mange billeder som virkeligt er på min webside.
04. december 2003 - 21:12 #5
Prøv at opdatere rapporten. ( Er ikke helt sikker på det hedder Opdatere, jeg sidder med en engelsk ver., der hedder det Verify)

Det er knappen længst til højre i værktøjslinien Rapporter
Avatar billede Kengun Praktikant
04. december 2003 - 21:24 #6
er visst mig der bøvler her :) Det viser sig at jeg har samme fil i 2 forskellige foldere, så Frontpage har helt riktig at jeg kan fjerne filerne :) - Mange tak for din tid.
Avatar billede Kengun Praktikant
04. december 2003 - 21:29 #7
men hva med .php filer? Frontpage er ikke så vild med php filer. Vil den også kunne finde ud af at der er bilder i php filer som ikke har kobling?