Avatar billede morten_hjort Nybegynder
03. december 2003 - 23:06 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen lave et enkelt logo til mig?

Mit musik studie hedder JunoLab og jeg skal bruge et logo. Det er vigtigt at logoet er enkelt og ikke alt for fancy... Kan nogle lave sådan et til mig?

Jeg giver 200 point for det bedste forsøg...
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 23:13 #1
Hvilket musik laver/producere I primært?
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 23:14 #2
Og er der noget farvemæssigt man skal holde sig til?
Avatar billede collaboration Nybegynder
03. december 2003 - 23:26 #3
Prøv på www.coolarchive.com hvor der findes en udemærket logogenerator hvis man ikke er alt for kritisk.

http://www.coolarchive.com/logogen.cfm
Avatar billede Jman Praktikant
03. december 2003 - 23:27 #4
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2003 - 00:08 #5
Den er lidt pixeleret, men det r pga den ikke ville tage den ordentligt i JPG, den ligger der i JPG hvis den vil virke i jeres browser.

http://www.device.dk/osj/junolab.gif
http://www.device.dk/osj/junolab.jpg
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
04. december 2003 - 08:32 #6
Jeg producere alt fra rock/pop til elektronisk...
Jeg kan godt lide dit sidste billede Spacemaninc...
Men kunne du lave logoet som det første. Dvs sætte det røde "lab" ned på samme plads som den øverste?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
04. december 2003 - 08:37 #7
Hvis du kan lave ændringerne og give mit logoet med en transparent baggrund (Også gerne hvis du kan lave flere størrelser af billederne, hvis det ikke er for svært) så får du 200 point medmindre nogle er hurtige til at lave et andet fantastisk logo...
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
04. december 2003 - 14:13 #8
Og så også sætte hørebøfferne samme sted? Det fedt lavet
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 14:53 #9
Jeg kan godt lave et fedt logo i photoshop men jeg ville lige hører om i har fundet et....
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
04. december 2003 - 20:50 #10
Spacemaninc's bud var godt... men hvis du har et bedre så får du jo pointene...
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 20:53 #11
Jeg prøver.....
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 20:54 #12
hvor stort skal det være???
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. december 2003 - 21:24 #13
Jeg har også lidt liggende - men det er sikkert for fancy :-)

http://www.skarven.dk/junolab/
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 21:25 #14
Her er et forsøg med størrelsen passer nok ikke.... måske nogle andre farver... bare sig hvad du synes der skal laves om......
http://home20.inet.tele.dk/lybech/junolab.htm
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 21:46 #15
Har du set den..... hva synes du.....????
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
04. december 2003 - 22:40 #16
Jeg er helt vild med de høretelefoner... Men selve navnet JunoLab er nok  list for svært at tyde pga L'et.. Men kunne du ikke bare ligge L'et ned til ab... jeg har tænkt at det kunne være fedt med et karakteristisk J eller så'en.. Sådan et som ikke er helt normalt, men alligevel let nok at tyde... Eller det kan også fint være et andet bogstav...
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
04. december 2003 - 22:41 #17
Hov, kom lige i tanke om at det da kunne være fedt hvis O'et var en Lp!!
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
04. december 2003 - 23:11 #18
Har du opgivet mine?
http://www.skarven.dk/junolab/
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 23:23 #19
Ser lige på det med det samme....
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 23:28 #20
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 23:29 #21
Det er med en LP tror jeg ikke er så fedt fordi så kan man næsten ikke se høretelefonerne....
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
06. december 2003 - 17:06 #22
Skarvenneverdis: Godt lavet men desværre lidt for umulige at bruge, hvis man skal have dem i miondre formater...

Lybech.. Dit bud nr. 2 er kanont... Kan du lave J'et mere normalt ligesom L'et? Og hvis jeg så kunne få den i 2 størrsler på transparent baggrund så får du pointene...
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 19:02 #23
Jeg gør det med det samme....... prøver...
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 19:40 #24
Hep Hey.... http://home20.inet.tele.dk/lybech/junolab.htm... den skulle være der....
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
07. december 2003 - 12:21 #25
Helt kanont... Men var det muligt at jeg kunne få dem på en transperant baggrund så jeg kan bruge den på flere slags baggrunde?
Avatar billede lybech Nybegynder
07. december 2003 - 19:32 #26
S kan du kun få den i PNG.....
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
07. december 2003 - 22:08 #27
Jamen det er ok... Så kan jeg jo nogså tage de andre versioner, men bare jeg har en hvor jeg selv kan kontrollere baggrunden
Avatar billede lybech Nybegynder
07. december 2003 - 22:16 #28
vil du have photoshop filen....
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
08. december 2003 - 18:34 #29
Ja tak...
Avatar billede lybech Nybegynder
08. december 2003 - 19:34 #30
hviken e-mail skal jeg sende den til...
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
08. december 2003 - 22:44 #31
morten@junolab.com
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2003 - 23:32 #32
Fedt at hugge min ide, det er dårlig skik lybech.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
10. december 2003 - 01:19 #33
Spacemania, du har ret...

Først troede jeg at dig og lybech var kærester eller noget lign.
Men nu kan jeg godt se at problemet -  bare er mangel på kreativitet og pli. :-)
Avatar billede lybech Nybegynder
10. december 2003 - 14:00 #34
Jeg synes bare at jeg nemt kunne gøre det bedre og det er der da intet galt i... og desuden står det også i hans beskrivelse......
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
16. december 2003 - 13:37 #35
Hey Lybech, jeg tænke på hvilken font har du brugt til logoet?
Avatar billede lybech Nybegynder
17. december 2003 - 16:44 #36
zrnic...... hedder den....... det er Playstation 2 skrifttypen...