Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
03. december 2003 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skærmtilpasning af hjemmeside i FP..

Jeg har en masse celler der skal være faste mål. De passer på den måde så de tilsammen bliver 800x600, men jeg ønsker at sætte en ramme på hver side af mine omtalte faste celler, sådan at den vil udvide sig, når en bruger fx. har en opløsning på 1024x768 så skulle mine faste celler gerne blive centreret. Håber i forstår..???

På forhpnd TAK.

Må der være en frelser af mine problemer...

Ps. Hvordan fjerner de lamme understregninger, som automatisk kommer på hyperlinks i det nye  FP.

MVH

Asger
03. december 2003 - 14:25 #1
Opret en tabel bestående af en celle. Denne tabel sættes til en bredde på 100% og indholdet i cellen centreres.

I denne celle placeres din nuværende tabel med størrelsen 800*600 pixels.
Avatar billede splatpack Nybegynder
03. december 2003 - 20:37 #2
Det første spørgsmål er der jo ligesom svaret på så det vil jeg ikke gøre, men bare lige gøre opmærksom på at tabellen nok skal være lidt mindre end 800 x 600 for at kunne ses uden vandret/lodret scrollbar.

Til spørgsmålet om understregning af hyberlinksi FP 2003.
Du markere huberlinket og klikker på understreg formateringsknappen  der ligger sammen med fed, og kursiv skrift så enkelt er det.

Splatpack
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
04. december 2003 - 09:58 #3
Til Splatpack.

Man kan ikke bare gøre som du siger! Denne måde som du beskriver, brugte jeg selv i mit gamle FP, men det virker ikke efter jeg har fået installerede ny version(FP2000), efter min computer brænde sammen!?