Avatar billede jan99 Nybegynder
02. december 2003 - 20:08 Der er 3 kommentarer

Billed/Mappeindstillinger mangler

Jeg kan ikke se mine billeders data, så som kameramodel og billed taget, i mappen hvor mine billeder ligger.
Jeg har felterne fremme men der er data i?

Jeg har prøvet at gøre feltet større der står ingen ting i dem?

Jeg har prøvet på andre pcér med xp, med det samme billed,nogle kan godt vise dataerne andre kan ikke.

Det er et spørgsmål om det en instilling eller jeg bliver nød til at geninstallere xp
Avatar billede norbert Nybegynder
02. december 2003 - 22:06 #1
Jeg er ikke helt klar over, hvad det er du vil, men prøv at gå op i "vis" og ned i "miniaturer", når du er i din billedmappe, så kommer billederne frem, så du kan se, hvilke billeder, der er i mappen.
Norbert.
Avatar billede nilsen Nybegynder
02. december 2003 - 23:21 #2
gd
Når du har overført dine bilder til en mappe, så kan du få vist miniatyrer(thumbnails) eller detaljer.
Marker funktioner/mappeinnstillinger/vis/sett merke i "vis popup beskrivelse af mappe og skrivebordselementer. Klikk på anvend og luk.
Når du nå holder musen over et av bildene, eller en av filene under detaljer popper det opp en boks som viser de innformasjoner du er på jakt etter.
Nilsen
Avatar billede jan99 Nybegynder
04. december 2003 - 23:35 #3
var slået til, virker stadig ikke, ellers tak for hjælpen