Avatar billede anders4u Nybegynder
01. december 2003 - 22:05 Der er 2 løsninger

Fjernsupport fejl?

Når vi forsøger at oprette fjernsupport til en anden computer(Det har virket for et par dage siden), skriver den :
"Invitationen fra XXXXXXX om at starte Fjernsupport er blevet afslået. Det skyldes, at programmet er deaktiveret eller ikke er installeret på computeren."

Hvad er der lige sket, i så fald, hvor aktiverer man det henne igen....Det er ikke min computer det er galt på, men derimod modpartens. Jeg kan godt oprette fjernsupport til andre computere.

Hjælp ønskes, på forhånd tak

H
Anders :-)
Avatar billede kenp Novice
01. december 2003 - 22:34 #1
højreklik på denne computer ->egenskaber ->fjernforbindelse

sæt det korrekte flueben også kan du igen.
Avatar billede anders4u Nybegynder
22. marts 2004 - 13:12 #2
Virkede ikke...... Men lukker spørgsmål, og deler point....