Avatar billede sondac Nybegynder
01. december 2003 - 16:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

RAID Driver

HAr et bundkort med promise MBfasttrack133 lite og vil gerne formatere min pc men man skal bruge en raid driver når man instalere windows xp. Er der nogle der kan sige mig hvor jeg finder den.
Avatar billede fangel Nybegynder
01. december 2003 - 16:44 #1
hvorfor skulle det ind under "kopimaskiner" kategorien ;) - griner stadig over at der findes sådan en... ;)

prøv at kig på CDen til dit motherboard - de flste er nu så søde at give dem med ;)

Morten
Avatar billede sondac Nybegynder
01. december 2003 - 16:50 #3
øhh ved ik lige heæt hvoffor:)

har prøvet med cden der igen ting
Avatar billede sondac Nybegynder
01. december 2003 - 16:56 #4
har et gigabyte bundkort og har lige hentet en raid driver til mit bundkort men hvordan får jeg driveren over på en diskette?
Avatar billede ird Praktikant
01. december 2003 - 16:58 #5
Øhhh?

Du kan vel bare gennem den som man normalt gør
Avatar billede fangel Nybegynder
01. december 2003 - 18:17 #6
hvorfor skal du have den på en diskette?

Morten
Avatar billede jpvj Nybegynder
01. december 2003 - 18:19 #7
Han skal nok installere 2000/XP på sit RAID :-)

Du skal finde biblioteket på disken med driveren. Som regel ligger det under
\drivers\win2000
\drivers\winxp
osv.

Det skal som minimum være en .inf og en .sys fil.

Alle filerne kopierer du ud på en diskette i roden (ingen mapper).
Avatar billede zenze Nybegynder
01. december 2003 - 20:54 #8
Hvilket Gigabyte bundkort har du?
Avatar billede sondac Nybegynder
02. december 2003 - 18:30 #9
har kopieret alle filer ned på en diskette og det virkede fint.

Tak alle sammen