Avatar billede nrush Nybegynder
01. december 2003 - 09:52 Der er 5 kommentarer

Half-Life has found an error and closed down.

"Hello.

I experienced a error when I tried to connect to a cs server. The game stops, and I get this msg : "Half-Life has found an error and closed down. We are sorry for the..."

http://www.frip.dk/nRush/hl.jpg

Har posted det på et andet forum (engelsk) og har desværre ikke tid til at lave det om nu. Men et billede siger mere end 1000 ord, så klik på linket :)
Avatar billede nrush Nybegynder
01. december 2003 - 09:53 #1
Den gør det konsekvent hver gang jeg prøver at connecte til Counter-Strike 1.6. Der er _ingen_ problemer med andre spil.
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. december 2003 - 11:11 #2
Har du prøvet at geninstallere?
Avatar billede mranders Nybegynder
01. december 2003 - 15:32 #3
bruger du steam ?
Avatar billede nrush Nybegynder
01. december 2003 - 16:27 #4
Ja, jeg bruger Steam (arbejder faktisk for dem, og de kender ikke til problemet)
Jeg har også prøvet at geninstallere både Steam (og cs 1.6) og winXP.

Oven i det hele har jeg nu fået Blaster32 virus. Men den udgør ikke det store problem, det er jo bare at installere et blaster removal tool. Men problemer kommer sjældent alene :)
Hver eneste gang jeg når til en bestemt fil (ns.wad) stopper mit blaster removal tool, og beder mig sende en "fejl besked"

I kan læse det på mine vedlagte screenshots..

www.frip.dk/nRush/fejl.jpg
www.frip.dk/nRush/blasterfejl.jpg
www.frip.dk/nRush/steamerror.jpg

winXP er installeret på mit F drev, og Steam er installeret på mit c drev. Har aldrig haft prob. med det før igår.
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. december 2003 - 07:14 #5
Det er spørgsmålet om ikke ormen er "muteret" Det kan da godt tænkes at der er en ny variant på spil.

Har på prøvet at hoppe forbi www.spywarefri.dk og bruge deres hijackthis.
Kør programmet og læg logfilen her ind uden at slette noget, så kalder jeg på eksperterne :0)

Mener dog du kan fjerne blasteren i fejlsikret tilstand...