Avatar billede bukse Nybegynder
26. november 2003 - 17:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Formular i Frontpage

Hvordan får jeg lavet en formular i frontpage når der ikke er extensions på webstedet
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 17:14 #1
lav den fra bunden og set den action der skal ind som din server udbyder
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 17:15 #2
her en formail til en anden server, dog kan du se hvordan man laver den.

http://www.netsite.dk/support-formmail.html
Avatar billede bukse Nybegynder
26. november 2003 - 17:37 #3
hvordan laver man den fra bunden
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 17:56 #4
<body>

<form method="POST" action="link til fommailscript">
<input type="submit" value="Send" name="B1"> <input type="reset" value="Nulstil" name="B2">
</form>

</body>

så fylder du ind de text ruder du skal have, hnem der skal have emailen, spm du kan se på linket til netsite osv
Avatar billede bukse Nybegynder
26. november 2003 - 18:26 #5
jeg har ikke nævnt noget som helst om formmail, jeg skrev formular
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 18:57 #6
hvad skal du bruge dit formular til...?
Avatar billede bukse Nybegynder
26. november 2003 - 19:36 #7
Til at brugerne skal taste oplysninger som så skal sendes til min mail-adresse
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 20:04 #8
så skal du bruge et formmailscript fra dun undbyder eller at du laver det i asp eller php
Avatar billede bukse Nybegynder
26. november 2003 - 20:06 #9
jeg får åbentbar ingen kvalificeret hjælp
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 20:08 #10
<form method="POST" action="link til fommailscript">
<input type="hidden" name="recipient" value="din@email.dk">
Navn: <input type="navn" name="T1" size="20">
<input type="submit" value="Send" name="B1"> <input type="reset" value="Nulstil" name="B2">
</form>
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 20:09 #11
nåh tak for det
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 20:10 #12
Er det fordi du ikke gidder at lave det selv, eller fatter du det ikke ?
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 20:25 #13
bukse-->> Jeg svarer på dit spørgsmål, giver dig link til hvordan man laver et, kommer med et lille formular du kan bruge, og så kalder du det ukvalificeret !
Avatar billede bukse Nybegynder
26. november 2003 - 20:28 #14
ja men du skrev kun om formail, jeg sluttede inden du kom med formularen
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 21:01 #15
se her

Kommentar: /cdc

det eneste jeg gjorde var at komme et textfelt i, læs min kommentar.

kig i din FP under indsæt formulat, her har du textfelterne
Avatar billede cdc Novice
26. november 2003 - 21:03 #16
på dit webhotel søger du efter formail og den skal du smide ind i action, så sendes din email til den email adresse som står der, og så kan du læse i linket som jeg smed hvad du eller også kan lave ved det.

Hvad er det du IKKE forstår ?