Avatar billede nanders Nybegynder
26. november 2003 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt dato på webside (HTML)

Kære eksperter,

Jeg ønsker, at der på enhver af mine websider er anført den dato pågældende side sidst er blevet modificeret.

Datoformatet skal være:

12. november 2003

og jeg ønsker en HTML kode der gør dette "tricks".

Jeg arbejder i Stones Webwriter, hvis det skulle have en betydning.

På forhånd tak.

/nanders
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2003 - 01:50 #1
Der findes ikke noget i HTML som sådan, der kan dette, men afhængigt af serveren og hvilke headers, den sender ud, kan det måske lade sig gøre enten med noget javascript. Ellers skal du bruge en form for server-side scripting.
Avatar billede exp Juniormester
27. november 2003 - 08:38 #2
Mener helt bestemt du kan få javascript til at gå ind og læse filens sidste opdateringsdato... prøv at spørge i javascript-kategorien...
Avatar billede nanders Nybegynder
10. december 2003 - 15:21 #3
Slet spm.