Avatar billede avj Nybegynder
26. november 2003 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad skal "_vti_cnf" og "_vti_pvt"

hej
hvad bruges bibliotekerne "_vti_cnf" og "_vti_pvt" til? Og er de nødvendige at uploade?

//avj
26. november 2003 - 12:16 #1
Hvis du ikke bruger FrontPage Extensions og ikke uploader med FrontPage behøver du ikke uploade dem.

Men lad være med at slette dem lokalt. Du kunne få brug for dem.
Avatar billede avj Nybegynder
26. november 2003 - 12:18 #2
jeg arbejder i Dreamweaver nu men hvad gør de godt for?
26. november 2003 - 12:41 #3
Hvis du ikke benytter FrontPage mere, har de ikke nogen funktion.
Avatar billede avj Nybegynder
26. november 2003 - 12:43 #4
OK og tak
:-)
//avj