Avatar billede mzr Nybegynder
26. november 2003 - 02:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan man lave en opstartsprofil i win 98?

I min datters børnehave er der et par computere som børnene kan spille på, det siger sig selv at de maskiner bliver udsat for lidt af hvert, det kunne være dejligt hvis man kunne sørge for at uanset hvad pokker de finder på at lave, så ville maskinen blive bragt tilbage til udgangspunktet næste gang maskinen bliver startet, skulle der en der ved om det kan lade sig gør? og i givet fald hvordan?
Avatar billede yian69 Nybegynder
26. november 2003 - 02:21 #1
Jeg mener ikke det kan lade sig gøre i win 98, men man kan gøre det i xp versionen, hvor der findes et systemgendannelseprogram
Det gemmer et billede af alle pcéns indstillinger og systemfiler.
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. november 2003 - 04:41 #2
her er en hardware løsning
http://www.reborn.dk/safetycard.htm
Avatar billede collin Nybegynder
27. november 2003 - 14:12 #3
Skulle være muligt med Policies extension hvis den er installeret. Den er en del af Win98 pakken men ikke installeret som standard
Avatar billede mzr Nybegynder
27. november 2003 - 23:04 #4
Jeg takker for de gode svar og forsøger at dele point ud.
Avatar billede mzr Nybegynder
27. november 2003 - 23:05 #5
Kan det passe jeg ikke kan dele point ud når det er kommentarer jeg har fået og ikke svar?
Avatar billede mzr Nybegynder
27. november 2003 - 23:06 #6
nej for pokker nu fik je gtildelt mig selv de point, Undskyld, kan jeg ændre det? det er meningen jeg vil give dem til cp1
Avatar billede cp1 Nybegynder
28. november 2003 - 21:03 #7
du opretter et spørgsmål "point til cp1" ;)