Avatar billede wilde Nybegynder
24. november 2003 - 18:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

forskel på udseendet af samme hjemmeside!

jeg har lavet en lille amatørside for min far, i netscape composer.

www.bobsartgallery.dk

Men herhjemme ser siden normal ud, med hvis jeg åbner den hjemme hos mig selv står noget af teksten i venstre side.
Det er specielt hvis man går ind under "pop art" og 2oil paintings"

Er der nogen der ved hvorfor??
24. november 2003 - 18:16 #1
Teksten på siden "Oil Paintings" er ikke centreret.
24. november 2003 - 18:18 #2
Jeg kan se at du har lidt problemer med at styre placeringen af de forskellige elementer på siderne. (F.eks. de 2 links nederst på forsiden)

Du kan lettere styre placeringen ved at placere elementerne i en tabel.
Avatar billede wilde Nybegynder
24. november 2003 - 18:34 #3
Ja det er måske en god ide...

Prøver det lige. Havde ikke tænkt på at man også kunne placere tekst i tabeller:-)