Avatar billede worbech Nybegynder
12. januar 2001 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine til min og flere sider

Jeg skal bruge en søgemaskine til en coverside som jeg er ved at lave. Den skal først søger på min og hvis den ikke kan finde coveret, skal den søge andre steder på nettet. Udover det skal jeg også have det skåret ud i pap, hvordan man indsætter den og får den til og virke. Kan det lave sig gøre?
Avatar billede chimaera Nybegynder
12. januar 2001 - 13:07 #1
Ja det kan godt lade sig gøre, jeg har en ven der lige har lavet en til hans \"cover\"-side...

Men han siger at det er uhyre svært, og helt enormt tidskrævende...=(
Avatar billede worbech Nybegynder
15. januar 2001 - 22:33 #2
Det er ikke så godt, men kan du skaffe den, og fortælle mig hvordan den indsættes, vil jeg blive glad.
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. maj 2001 - 23:26 #3
Her skal du nok have fat i den host, for at høre om de ikke tilbyder denne form for service. En løsning kunne være at opbygge dit site i ASP med MS SQL eller PHP og MYSQL, beggedele er ikke ligetil. Besøg http://www.bufferzone.dk/ og mail mig hvis du vil have funktionen programmeret, jeg kan pege på gode og dygtige folk, der kan hjælpe dig (det kommer nok til at koste lidt, hvis du skal have hjælp, men mine råd er selvfølgelig gratis, så mail bare)
Avatar billede demib Nybegynder
03. juli 2001 - 14:10 #4
Den letteste løsning er at bruge en af de mange hostede site search løsninger. Jeg kan varmt anbefale Atomz, der er gratis for op til 500 sider og utrolig enkelt at sætte op.

www.atomz.com

Du kan finde en fuld fortegnelse over næsten alle site søgemaskiner og sammenlignende analyser på SearchTools.com

www.searchtools.com/tools/tools.html
Avatar billede worbech Nybegynder
04. august 2003 - 13:38 #5
Spørgsmålet lukkes!