Avatar billede lindbjerg Nybegynder
18. november 2003 - 23:24 Der er 8 kommentarer

IE 6.0 og danske menuer og dialogbokse under Win 98

Forleden opgraderede jeg min mors browser fra 4.x til 6.0 på hendes Windows 98 PC. Under installationen valgte jeg omhyggeligt "Dansk" fra Microsofts download center. Imidlertid er alle menuer og dialogbokse skiftet til engelsksprogede, til stor irritation for moderen.

Jeg har søgt både her og hos Microsoft efter en metode at få det danske sprog tilbage, men uden held. Håber nu, at nogen af Ekspertens skrappe brugere kan hjælpe.

På forhånd tak
Avatar billede fromsej Praktikant
19. november 2003 - 09:14 #1
Prøv at hente hele IE 6.0 og installer den igen.
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84 IE 6.0 + servicepack
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
19. november 2003 - 19:25 #2
Det kan man jo prøve, ja. Men er det muligt at downloade hele programmet? Min mor har kun en 56 K modem forbindelse, så det er en lidt tidskrævende (og dyr, synes hun) affære. Så det ville være fint at kunne have det med på en cd fx.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. november 2003 - 19:29 #3
På det link ligger den fulde installation, samt en masse andre gode og nyttige programmer som du kan downloade og brænde på en skive og tage med.
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
19. november 2003 - 19:30 #4
Hovsa - der var jeg for hurtig. Det er jo det man kan med linket.

Tak, jeg prøver at følge dit råd, næste gang jeg kommer på besøg hos min mor.
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
19. november 2003 - 19:34 #5
Hej igen - det er jo lige før det er chat det her.

Med den fine samling link burde I næsten opdatere og få den nye OpenOffice 1.1 med på listen.

Mvh
Lindbjerg
Avatar billede fromsej Praktikant
19. november 2003 - 19:37 #6
Ja, det er en god samling, jeg har ikke noget med den at gøre, så det kan jeg ikke lige få dem til, men mon ikke det kommer, de plejer at være rimelig gode til at holde den opdateret.
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
19. november 2003 - 19:40 #7
Skal jeg i øvrigt forsøge at afinstallere først eller kan jeg bare køre den nye oveni?
Avatar billede fromsej Praktikant
19. november 2003 - 19:41 #8
Jeg tror du skal afinstallere den først.
http://www.runehansen.dk/E/reinstallIE6.0.html - Afinstaller Internet Explorer.