Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
15. november 2003 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg fjerne den sorte ramme?

Davs du

Jeg har gang i at lave en ny hjemmeside, og der ligger noget testside her: http://www.polygoner.dk/home.php Under breaking news har jeg et ilayer med mine nyheder i. rundt om dette ilayer er der kommet en sort ramme, som jeg gerne vil have fjernet hvis det kan lade sig gøre... Nogle forslag?
Avatar billede viciodk Praktikant
15. november 2003 - 18:31 #1
Virker dette?:
<iframe style="border-width: 0">
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
15. november 2003 - 18:43 #2
Nej tror det ikke. Den står på 0. Jeg har bare "FRAMEBORDER=0" til at stå i mellem Ilayer tagene men det er vel det samme...
Avatar billede viciodk Praktikant
15. november 2003 - 18:48 #3
Det virker altså med:

<IFRAME SRC="news.php" WIDTH=279 HEIGHT=200 style="overflow-x:hidden;overflow-y:auto; border-width: 0;" FRAMEBORDER=0>
<A HREF="BeaverHabitat.html">Stuff about the Beaver</A>
</IFRAME>

:)
Avatar billede viciodk Praktikant
15. november 2003 - 18:48 #4
Der er mange HTML-kommandoer der er blevet erstattet med tilsvarende CSS-kommandoer i den seneste HTML-version.
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
15. november 2003 - 21:15 #5
Tusinde tak. Det virker som det skal.