Avatar billede drj68 Nybegynder
10. november 2003 - 14:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Norton Internet Security password

Hej exp!
Jeg har en ven som har installeret NIS på sin computer, men underlig nok da han genstartede sin comp, kunne han ikke komme ind i på internettet. firewallen eller antivirusprogrammet er slet ikke på, nede på linjen i højre nederste hjørne.. så sagde jeg til ham at han skulle gå ind i norton internet security og deaktivere alt, men det er det i forvejen og han kan slet ikke slette programmet fordi den underligt nok har sat et password på... så hvordan sletter han det password så han kan uninstallere det program??? er der ikke en nøgle inde i regedit man kan slette så passwordet forsvinder??
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 15:24 #1
Der er nogle der har problemet med passwordet, prøv at uninstaller det helt og installer det igen.

Brug dette program til at fjerne det helt Hvis du har Norton Security er det samme fremgangsmåde, men bare med denne her:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/949e46314f0916a0852565d00073bbfd/23bda5412ae1a49688256abe00615e20/$FILE/RnisUPG.exe

Så kan du lave en ny installation, der skulle virke
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. november 2003 - 15:30 #3
tak for det.. der er bare ét problem! det er at ham der har problemet bor fandens langt væk og kan ikke få internettet til at due!! såh ville lige høre om der ikke er en anden måde som jeg kan forklare over telefonen??
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. november 2003 - 15:32 #4
ja men man kan ikke uninstallere programmet hvis man ikke er supervisior!
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 15:32 #5
Han kan til at starte med slette det i tilføj/fjern og så prøve at installer det bagefter, det kunne jo være, men for det meste skal man bruge det program
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. november 2003 - 15:35 #6
det har han prøvet! den siger bare at han skal logge på som supervisior for at uninstallere programmet
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 15:42 #7
når boksen kommer frem har han prøvet at lade den være blank og trykke på log on eller hvad det nu hedder
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. november 2003 - 15:53 #8
den kan ikke gå ind i options...
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 16:08 #9
kan kan komme hen til den administrator boks og lade vær med at skrive noget og logge ind???
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. november 2003 - 17:35 #10
du mener under options ik?? der kan han nemlig ikke komme ind!!!