Avatar billede pigen22 Nybegynder
09. november 2003 - 19:41 Der er 4 kommentarer

treble, bass ?

hej jeg har et problem vedr lyden på computeren.. den har lige fået geninstalleret win2000 og det køre fint, lyden virker dog også, men hvorimod man ikke kan justere bass og treble mere.. jeg har prøvet alt inde i advanced men jeg kan ikke justere dem, ligesom der mangler noget driver eller program. lydkortet hedder "Creative Soundblaster PCI" det er er stort problem for mig, da jeg virkeli anvender lyden meget.. håber i har en løsning mange tak
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. november 2003 - 19:43 #1
hent og installer http://www.aida32.hu/aida-download.php det kan fortælle dig hvor du kan hente en driver
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
09. november 2003 - 19:43 #2
prøv at hente og instalere dde nyeste drivere
Avatar billede dytti Novice
09. november 2003 - 19:51 #3
Jeg kan se at der er flere typer PCI kort,  men du kan finde en driver her, og så skulle dit problem være løst (når du har installeret den :-)
http://dk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp
Avatar billede dytti Novice
09. november 2003 - 19:53 #4
og husk nu at lukke dine spørgsmål. Du har 600 point ude