Avatar billede t.thoft Nybegynder
06. november 2003 - 08:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Connection i Dreamweaver

Hej

Jeg er lige begyndt at arbejde med database (Access)....nu skal jeg så ha lavet en Connection inde i Dreamweaver....men hvor pokker finder jeg den i Dreamweaver MX.....

Jeg ved at i Dreamweaver 4, finder jeg den under Modify, men der findes den ikke i MX´eren?

Nogen der kan hjælpe mig....
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. november 2003 - 08:22 #1
Når du har sat et site op (og her defineret testing server), finder du database panelet (window->databases) frem.

Her klikker du på plus(+), og vælger så Custom Connection String.
Avatar billede t.thoft Nybegynder
06. november 2003 - 08:25 #2
okay.....pelkjaer.....det må jeg se om jeg kan finde så....det er lidt nemmere at gå til i Dreamweaver 4 så, syntes jeg lige udmiddelbart at det lyder til.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. november 2003 - 08:29 #3
Well, der er ikke den store forskel, i 4'eren skulle du jo alligevel sætte dit site op først. I MX foregår det hele fra ét panel, nogle vil mene at det er mere overskueligt :)
Men det er jo helt individuelt.
Avatar billede t.thoft Nybegynder
06. november 2003 - 08:38 #4
jeg har sat mit site op, så det er derfor jeg ikke rigtig kunne forstå at jeg ikke kunne finde den....men jeg vil lige prøve når jeg kommer hjem her i eftermiddag og gøre som du har sagt.