Avatar billede gatez Nybegynder
02. november 2003 - 19:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google finder kun Default.asp

Hejsa...

Hvordan for jeg min hjemmeside ind på Google.dk ??
Når jeg søger efter Bodykits.dk på google.dk finder den kun min Default.asp men ikke resten af siderne...

Prøv selv at søg sådan på google.dk:
site:www.bodykits.dk biler
Og prøv derefter fx.:
site:www.eksperten.dk biler

Det beviser at Google.dk henter og gennem søger alle sider på hele eksperten.dk men på bodykits.dk finder den kun startsiden altså default.asp

Hvordan for jeg Google.dk til at finde alle mine sider ?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
02. november 2003 - 19:27 #1
pga af du kan udnytte parametre til at stå flere gange og søgemaskinen risikerer at blive fandet i en uendelig løkke nedprioriterer den links der indeholder parametre. Det kan derfor godt tage forholdsvis ret lang tid inden den får indekseret alle dine sider især dem med parametre...
Avatar billede gatez Nybegynder
02. november 2003 - 20:46 #2
Okay... Så må jeg jo bare vente :-)
Smid et svar.
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
02. november 2003 - 20:52 #3
men du kan speede det op ... hvis du laver det som flade filer..

default_34.asp f.eks. og så lader det hente data derfra...

men også med en URL-replacer kan du få den til at opfatte /art/45/ som at der står /default.asp?id=45
Avatar billede gatez Nybegynder
02. november 2003 - 20:55 #4
Tak for svaret... Men jeg forstår ikke helt hvad du mener..
Kan du ikke give et eks. på hvordan jeg gør ??
Jeg har jo flere 100 asp filer så jeg kan jo ikke ændrer navnen på dem.