Avatar billede sita Nybegynder
07. januar 2001 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slet \"entry\" i en søgemaskine?

Nu har jeg søgt i altavista efter hvor jeg kan købe min kærestes fødselsdagsgave.

Min entry \"mavetræner fitness\" kommer frem når man nu prøver at søge efter noget andet og det er jo damn ikke meningen.

Kan man ikke slette den \"entry\"?

Hjælp!!!!!!
Avatar billede halnet Nybegynder
07. januar 2001 - 22:24 #1
Hvis det er det der autogem der kommer frem kan du markere den fra fold-ud menuen og trykke \"delete\".

Ellers skal du op i \"internetindstillinger\" og slette alle midl. filer.

- Anders
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
07. januar 2001 - 22:24 #2
Det er ikke så svært:
Du skal ind i Explorers opsætning et eller andet sted. Der kan man fjerne, hvad der er blevet tastet ind i formularfelter. Jeg kigger efter det...
Avatar billede christrup Nybegynder
08. januar 2001 - 01:16 #3
Du skal ind i Internet Explorer>Tools>InternetOptions>Content>Autocomplete>Clear Forms.

Jeg tror ikke det er muligt at slette en enkelt indførsel

Venligst Christrup
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
08. januar 2001 - 01:19 #4
Christrup har ret. Jeg kunne simpelthen ikke finde det. Microsoft har skjult den funktion godt!
Avatar billede sita Nybegynder
08. januar 2001 - 12:45 #5
Det virker jo! Hurra. Jeg ville nu også gerne have givet dig lidt, Hofmanhansen, men du har jo ikke svaret... Nå, men tak skal i have.