Avatar billede blueeye97 Nybegynder
02. november 2003 - 11:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Zonealarm driller ved upload af hjemmeside

På min hjemmeside har jeg lidt forskellige javascripts. Når jeg har uploadet via ftp, virker  min live clock ikke. Hvis jeg viser kilde, står der :

<!-- ZoneLabs Privacy Insertion -->
<script language='javascript' src='http://127.0.0.1:1355/js.cgi?paw&r=28703'></script>

Hvis jeg lukker ZA ned, virker det fint. Hvad gør jeg ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. november 2003 - 16:10 #1
du slår zonealarms Ad Blocking fra
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. november 2003 - 16:33 #2
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
02. november 2003 - 17:27 #3
Jamen, får jeg så ikke en helvedes masse popupreklamer istedet for ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. november 2003 - 18:03 #4
da ikke på din egen site ??? hvis du nu uploader uden zonealarm og så slår den til bagefter...
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
02. november 2003 - 18:27 #5
Jeg har forsøgt at lukke ZA ned da jeg uploadede. Men det hjælper ikke syns jeg
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
02. november 2003 - 18:30 #6
Nu prøvedde jeg lige at uploade uden Zonealarm var startet. Men hvis jeg starter Zonealarm igen, får jeg fejlen. Kan jeg slå add-blocking fra kun på min egen side da ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
03. november 2003 - 03:30 #7
det ved jeg ikke om du kan (slå add-blocking fra kun på min egen side)men det er jo tydeligt at zonealarm reagere på dine java scripts , har du prøvet at gå på din egen siden uden at Ad Blockeren slået til ? men stadig med zonealrm kørenende ?
Det er på visse sites ikke muligt at køre med Ad Blockeren sat på
fordi den så blokere for menuer,popups (som man gerne vil ha etc..)og laver yderligere fejl på siden...
Jeg er osse meget glad for den funktion i zonealarm men som sagt...jeg slår den simpelthen fra når jeg oplever disse ting og bruger istedet popupstopper ka hentes her http://www.panicware.com/product_psfree.html
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
03. november 2003 - 11:34 #8
Ok. Tak for svaret !
Avatar billede cp1 Nybegynder
03. november 2003 - 17:58 #9
tak for point :)