Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 20:27 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

ZA har blokeret ping

Den alarm giver zonealarm mig. Ping fra 80.167.160.149 og en mere fra 80.167.131.16.
Hvad betyder det?

Jeg har lige inst. ZA efter at jeg fik mystiske beskeder op på skærmen om porno og advarsler mod hackere der kunne komme gennem mine åbne porte.

Spyboot og adaware fangede dem ikke ved en scan.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 20:32 #1
Hmmm...nu er den oppe på 7 alerts om ping dimser???
Avatar billede viciodk Praktikant
29. oktober 2003 - 20:34 #2
Det er helt normalt.. Bare lad som ingen ting. Det er hvis du downloader fra forskellige servere, så kan du risikere at serveren checker om du er der ved at pinge dig. Lad som ingenting.
Avatar billede vistodk Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:37 #3
Spyboot og adaware er programmer der leder efter Avware - ikke noget med firewall eller virus der :-)
De popups du fik var via din messenger service (IKKE DET samme som det icq ligende program)  Det spærre du for ved at lukke for port 135 TCP/UDP
(luk også for 136<->139 nå du nu er igang)

Du ska bare lukke for ICMP+replys - kender ikke ZA, så jeg kan ikke guide dig.

Det lader bare til der sidder nogle personer på de to ipadresser og pinger dig -- har du er server kørende siden de kender din adresse?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 20:39 #4
næ...jeg er en ganske alm. bruger som kun surfer og læser outlook mail.
Har ingen Kazaa eller spil over nettet.
Avatar billede arlet Juniormester
29. oktober 2003 - 21:20 #5
Hent hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

DU MÅ IKKE FIXE NOGET SELV. NÅR VI HAR TJEKKET LOGGEN IGENNEM FORTÆLLER VI DIG HVAD DER SKAL SLETTES...

Manual for installering af hijackthis:

http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 22:22 #6
Her er den.
Måske er det den der gratis sms der gør det. Kommer fra www.smssenger.com

Logfile of HijackThis v1.97.3
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Mutax\SMSsenger.com\gratis_sms.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\System32\atievxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\ZONELABS\vsmon.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\EXCEL.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
D:\Programfiler\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ofir.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.ofir.dk/
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O1 - Hosts: 209.66.114.130 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: (no name) - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKCU\..\Run: [SureSMS Easy] "C:\Programmer\Mutax\SMSsenger.com\gratis_sms.exe"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: ZoneAlarm.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O12 - Plugin for .CAL: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .LST: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .PCX: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .TIF: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .TIFF: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O16 - DPF: Nordea Online investering - https://www.onlineinvestering.nordea.dk/oiclient.nsf/files/client/$FILE/oiclient.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - http://www-3.ibm.com/pc/support/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37868.5236921296
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/netbank/activex/DanskeSikker.cab
Avatar billede viciodk Praktikant
29. oktober 2003 - 22:39 #7
Hvis du ved hvad det der SMS-hejs er for noget (SureSMS Easy), så er alt i orden. Som sagt er det helt normalt. Jeg bliver endda pinget et min Internet-udbyder (CyberCity) et par gange hver dag. Om det er ping eller noget der af AZ bliver opfattet som ping, ved jeg dog ikke... Men som sagt: Ingen problemer.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 22:42 #8
Jeg ved vel ikke helt hvad det er. men ZA kommer jo op og spørger om jeg vil tillade at sende ud fra min pc, når jeg sender sms.
Det giver jeg lov til. Det er vel fint nok, sålænge jeg bare ikke lader noget komme ind??
Avatar billede arlet Juniormester
29. oktober 2003 - 23:01 #9
Jeg kan se lidt snavs i den log, men orker ikke mere idag.

Hvis der ikke kommer en i aften/nat og tager den, skal jeg nok tage den i morgen formiddag.

Slet ikke noget imens..
Avatar billede perhaps Nybegynder
29. oktober 2003 - 23:55 #10
viciodk-->Der er spy i og absolut ikke iorden, men da kl. nu er midnat og jeg skal op igen kl. 5, så tager arlet den nok imorgen formiddag.
Avatar billede viciodk Praktikant
30. oktober 2003 - 00:29 #11
perhaps -> Ah, jeg havde overset denne linje:
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
Det er vel den du mener indeholder spy? Ellers kan jeg ikke få øje på noget som ikke må være der.
Avatar billede perhaps Nybegynder
30. oktober 2003 - 05:41 #12
viciodk--> Jeg kan nu ikke forestille mig at ckt er interesseret i at få sin hostfil erstattet med den lede 209.66.114.130 sitefinder.verisign.com, eller kan du det? Læs hele historien her: http://www.theregister.co.uk/content/6/33268.html
og der er flere vi plejer at tage med, men nu skal jeg på arbejde. Men helt fint at du interesserer dig for emnet viciodk :o)
Avatar billede arlet Juniormester
30. oktober 2003 - 08:28 #13
Ja, det var vist godt du fik den grundigt tjekket..

Umiddelbart kan jeg ikke se noget galt i det smsprogram, men mon ikke det snavs jeg fandt, klarer dine problemer..

Der var en del snavs:
Du skal nu til at i gang med at fixe. Men først skal du lige have noget instruktion. Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.spywarefri.dk/virus.htm#alle derefter skal du åbne hijackthis. Du får herunder nogle filer som du skal fixe, det du skal gøre er at sætte en vinge ud for alle disse filer. IKKE FIXE endnu. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix chekede. Efter fix skal du genstarte din computer.
Her er de filer, du skal fixe :

R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O1 - Hosts: 209.66.114.130 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: (no name) - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må de aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 13:35 #14
Jeg er meget taknemmelig.
men hvad er der lige galt med logitech?
Er det ikke min trådløse mus?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 15:07 #15
Har udført ovenstående.

Logfile of HijackThis v1.97.3
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Mutax\SMSsenger.com\gratis_sms.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\System32\atievxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\ZONELABS\vsmon.exe
D:\Programfiler\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ofir.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.ofir.dk/
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKCU\..\Run: [SureSMS Easy] "C:\Programmer\Mutax\SMSsenger.com\gratis_sms.exe"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: ZoneAlarm.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O12 - Plugin for .CAL: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .LST: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .PCX: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .TIF: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .TIFF: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O16 - DPF: Nordea Online investering - https://www.onlineinvestering.nordea.dk/oiclient.nsf/files/client/$FILE/oiclient.cab
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - http://www-3.ibm.com/pc/support/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37868.5236921296
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/netbank/activex/DanskeSikker.cab
Avatar billede arlet Juniormester
30. oktober 2003 - 15:34 #16
ikke den logitech, du har fixes, det er snavs.

denne skal fixes:
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)

genstart og ny log...

den ser jeg først i aften, da jeg ikke er ved computeren før...
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 19:43 #17
Logfile of HijackThis v1.97.3
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Mutax\SMSsenger.com\gratis_sms.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\System32\atievxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\ZONELABS\vsmon.exe
D:\Programfiler\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ofir.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.ofir.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKCU\..\Run: [SureSMS Easy] "C:\Programmer\Mutax\SMSsenger.com\gratis_sms.exe"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: ZoneAlarm.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O12 - Plugin for .CAL: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .LST: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .PCX: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .TIF: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O12 - Plugin for .TIFF: C:\PROGRA~1\TIFFSU~1\tifsurfjpg.ocx
O16 - DPF: Nordea Online investering - https://www.onlineinvestering.nordea.dk/oiclient.nsf/files/client/$FILE/oiclient.cab
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - http://www-3.ibm.com/pc/support/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37868.5236921296
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/netbank/activex/DanskeSikker.cab
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 08:53 #18
Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen..

For at sikre din fremtidige færden på nettet vil jeg foreslå at du henter følgende programmer :
Spywareblaster & Spyguard & IE-SPYAD & Empty Temp Folders & Ad-aware

Alle programmerne finder du her http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Hvor der også er en beskrivelse af programmet, samt en installations vejledning..

Alt sammen skal løbende opdateres, ligesom dit windows og IE..

Derefter kan du trygt surfe på nettet, uden at få alt det snavs på computeren.
Avatar billede viciodk Praktikant
02. november 2003 - 02:29 #19
Det er SMS-program er det lorteste program jeg nogensinde har oplevet. Jeg prøvede at sende én test-sms til mig selv og siden har jeg en gang i døgnet modtaget en spam mail fra tlf nummeret 25330341. Hvad fanden er det for noget pis..?!!
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2003 - 08:22 #20
sms programmet virker da fint, for det meste.
Af og til er det nede, men jeg har sgu' da aldrig modtaget noget spam på min tlf.
Jeg har brugt prog. i et par måneder nu.

Jeg takker for hjælpen.
Er det ikke arlet der fortjener point??
Avatar billede arlet Juniormester
03. november 2003 - 08:23 #21
Takker for point *S*