Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
29. oktober 2003 - 10:47 Der er 1 løsning

DW MX 2004 - behavior på submit knap??

Er der nogen der oplever problemer med at ligge en behavior på en submit knap i det nye MX 2004?? det er fuldstændig straight forward, jeg bruger en knap fra forms fanen, sætter action til none og ligger en behavior på. Det virker ikke!! i nogle tilfælde får jeg en fejl i en linie hvor der slet ikke står noget og når jeg så har prøvet at tage behavioren af igen virker siden upåklageligt. Andre der har samme problem?? nogen der ved hvordan man løser det??
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:35 #1
har selv fundet ud af det, der er en fejl i det nye program som jeg nu vil smide i hovedet på Macromedia!!