Avatar billede bassa Nybegynder
25. oktober 2003 - 22:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bestillingsliste via Form mail?

Hejsa!

Jeg er igang med at lave en side med en bestillingsliste. Jeg har lavet en kontakt-side med en form mail på, som folk kan indtaste personlige oplysninger på, og derefter sende til mig så jeg får dem via e-mail.

Link til bestillingslisten:
http://home20.inet.tele.dk/averysilvermoon/serviceart.html

Jeg har brugt selve opstillingen fra form mail'en til at udarbejde min bestillingsliste, men kan ikke finde ud af hvorfor den ikke skriver selve data'ene i tabellen sammen med "Antal", Dvs.:

Varenr.:    Varenavn:      Stk. pris:    Antal:
01-12080    Bord 120x80    40,00        5 (evt.)

Sådan her er det sat op i en tabel. Problemet er, at jeg kun får antallet vist i min e-mail, så jeg desværre ikke kan se hvad det er for et "VARENR.", "VARENAVN" og "STK. PRIS" på det folk bestiller.

Hvordan klarer jeg dét???

På forhånd tak,

bassa
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
26. oktober 2003 - 08:36 #1
Du kan prøve følgende i din form

<input name="bord1antal" type="text" id="antal1" size="5" maxlength="5">
<input name="bord1type" type="hidden" value="18060">
<input name="bordnr" type="hidden" value="0112080">
<input name="bordpris" type="hidden" value="40">

Ellers er næste skridt at brugerne sender deres data til en database, hvor du så kan trække alle informationer ud.

:-) k_l
Avatar billede bassa Nybegynder
26. oktober 2003 - 18:22 #2
Kanon, tak for hjælpen Karsten!