Avatar billede kimgravenhorst Nybegynder
24. oktober 2003 - 15:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til generering af landkort med asymmetriske hyperlink

Er der nogen der ved hvordan og med hvad, man kan laver sådan et landkort - http://www.frankofil.dk/turisme/regioner.php - På kortet er hyperlinkene lagt ind i nogle asymmetriske områder. Opskærer man et kort i f.eks. Adobe bliver alle områder rektangulære.
Avatar billede exp Juniormester
24. oktober 2003 - 15:04 #1
Brug evt imagemap eller skær billedet op i endnu flere smådele...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. oktober 2003 - 15:07 #2
http://web.pmf.dk/img/landkort.gif

der ingen vej uden om..det er den hårde måde..O)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
24. oktober 2003 - 15:29 #3
Du kan jo lave hotspot i DW og lave linket i samme procedure - så er du fri for at klippe og klistre.

:-)karsten_larsen
Avatar billede kimgravenhorst Nybegynder
27. oktober 2003 - 09:56 #4
Hej Karsten, Er DW et program?
Avatar billede exp Juniormester
27. oktober 2003 - 10:08 #5
DW = DreamWeaver
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
09. november 2003 - 19:49 #6
Prøv at downloade en trail version på www.macromedia.com
:-) karsten_larsen