Avatar billede no24 Nybegynder
24. oktober 2003 - 08:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Understøtter ikke Java

Jeg har lavet en Java applet, som jeg har copy/pastet ind i min body. Når jeg vil se den i web-format bliver den ikke aktiv.

Under egenskaberne for appletten står der:
Sorry, Java is disabled or not installed.

Hvordan får jeg henholdsvis enabled min Java eller installeret det i min browser, hvis det er det, der er problemet.
Avatar billede rejen Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:07 #1
Har du installeret Java VM?
Avatar billede no24 Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:11 #2
Det er det, jeg ikke er klar over - har du evt. et link og hvad nu, hvis jeg downloader herfra, kan andre så se min applet oder was???
Avatar billede espersen Novice
24. oktober 2003 - 09:16 #3
Hvis di kører WinXP med SP1a så er Java ikke inkluderet (men du kan downloade et patch) så her et link : http://www.gwdg.de/samba/winxp/msjavwu.exe
Avatar billede no24 Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:20 #4
Hej Espersen. Jeg har lige installeret den, men kan stadigvæk ikke se noget i mit browservindue
Avatar billede no24 Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:27 #5
Jeg kører foriøvrigt 2000
Avatar billede espersen Novice
24. oktober 2003 - 09:41 #6
Hvis du har uploadet din side - hvad med et link ?
Avatar billede no24 Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:51 #7
Det har jeg ikke - det er kun lidt "leg". Den færdige applet er ikke lavet endnu, da det er et lidt større stykke arbejde. Jeg vil bare sikre mig, at det fungerer, før jeg bruger mere tid på det.
Avatar billede espersen Novice
24. oktober 2003 - 09:54 #8
Hvis den ikke er korrekt endnu - så vil den heller ikke blibe vist.,...
Avatar billede no24 Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:58 #9
Den jeg har lavet er "korrekt" men bare en "sjusket" version.
Avatar billede no24 Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:32 #10
Det er nok bare mig, der kagler lidt frem og tilbage - Jeg ser om jeg kan finde en løsning.