Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:27 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

3 problemer

Har her 3 problemer jeg meget gerne ville ville have lidt hjælp med da jeg selv har siddet og set på det længe, måske det bare er mig som har overset et eller andet ?

http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm

Som i kan se på linket er de følgende fejl:

1)
Ved mit banner i toppen, der er et lille mellemrum, det jeg godt kunne tænke mig var at de blev sat sammen så det ikke kunne ses.

2)
Ude i højre side i menuen 'få dit link her' det som der kan ses er menuen rykket helt ind til midtertabellen. Det jeg godt ville, var at få den rykket ud som den er over i venstre menu.

3)
Som i sikkert har oplevet forsætter siden i uendeligheder.
Hvordan får jeg den meget længere op så den ikke er helt der nede ?

.. ssundsdal
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:00 #1
1. Sikke en masse rod...

2. Jeg prøver lige at se på det...
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:02 #2
Arghhh arghhh arghhh - alt for meget rod - hvordan laver du koden - i hvilket prog.?
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:11 #3
Prøv lige at åbne dette i din browser...

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

<html>
<head>
<title>Untitled</title>
</head>

<body bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" topmargin="0">
<center>

<table border=1 width=800 height=100% cellpadding="2" cellspacing="2">
<tr>
<td width=100% height=150>Toppen her...</td>
</tr>
<tr>
<td width=100% height=100% align=center valign=top>

<table border=1 width=95% height=95% cellpadding="3" cellspacing="2">
<tr>
<td width=150 height=100%>ccc</td>
<td width=5 height=100%>.</td>
<td height=100%>ccc</td>
<td width=5 height=100%>.</td>
<td width=150 height=100%>ccc</td>
</tr>
</table>

</td>
</tr>
</table>

</center>
</body>
</html>
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:14 #4
Eller...

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

<html>
<head>
<title>Untitled</title>
</head>

<body bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" topmargin="0">
<center>

<table border=1 width=800 height=100% cellpadding="2" cellspacing="2">
<tr>
<td width=100% height=150>Toppen her...</td>
</tr>
<tr>
<td width=100% height=100% align=center valign=top>

<table border=1 width=95% height=95% cellpadding="3" cellspacing="2">
<tr>
<td width=150 height=100% align=center valign=top>

<table border=1 width=95% height=100><tr><td>Menu</td></tr></table>
<br>
<table border=1 width=95% height=100><tr><td>Menu</td></tr></table>
<br>
<table border=1 width=95% height=100><tr><td>Menu</td></tr></table>

</td>
<td width=5 height=100%>.</td>
<td height=100%>ccc</td>
<td width=5 height=100%>.</td>
<td width=150 height=100% align=center valign=top>

<table border=1 width=95% height=100><tr><td>Menu</td></tr></table>
<br>
<table border=1 width=95% height=100><tr><td>Menu</td></tr></table>
<br>
<table border=1 width=95% height=100><tr><td>Menu</td></tr></table>

</td>
</tr>
</table>

</td>
</tr>
</table>

</center>
</body>
</html>
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:19 #5
Ellers tak..
Er ikke interesseret i nyt design i tables.
Da jeg selv kan det :)

Søger blot svarene på mine spørgsmål..
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:36 #6
Hvad er det lige du kan - det er rod på rod - der mangler tags over alt!!!

Jeg ønskede ikke at gi' et nyt design - blot vise dig, hvordan du sætter dine table's op - men fint nok - jeg blander mig bare uden om - du lærer nok alt en dag...
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:37 #7
Denne slutning på din kode vidner om mangler - syn's du ikk ;O)

    </TD>
  </TR>
</BODY></HTML>

Har du hørt om </table> ????
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:43 #8
Den står der også </tables> i bunden
Men stop da med at angribe mig sådan, hvis du kan svare på mine spørgsmål så kom med det, hvis ikke så stop.
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:52 #9
</TD>
  </TR>
</BODY></HTML>
Skal være

    </TD>
  </TR></TABLE>
</BODY></HTML>
Avatar billede mjl Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:53 #10
Jeg blander mig bare uden om - sorry - good luck!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:07 #11
Har selv fået rettet
fejl 1 og fejl 2..

Så er det kun nummer 3..
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
22. oktober 2003 - 22:15 #12
Dine højde er nogle steder omkring 1756, så ved at sætte dem ned får du f.eks. en side som ser sådan ud.
:-)

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<!-- saved from url=(0038)http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm -->
<HTML><HEAD><TITLE>Smiley-Chart :)</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"><!-- Minus AutoDato -->
<META content="MSHTML 6.00.2800.1226" name=GENERATOR>
<STYLE type=text/css></STYLE>
</HEAD>
<BODY text=#000000 vLink=#000000 aLink=#000000 link=#000000 bgColor=#f5f5f5
leftMargin=0 topMargin=0 marginwidth="0" marginheight="0">
<STYLE>BODY {
    SCROLLBAR-FACE-COLOR: #f5f5f5; SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #f5f5f5; SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #999999; SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #ffffff; SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #000000; SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #e3e3e3; SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #666666
}
</STYLE>

<TABLE borderColor=#000000 height=265 cellSpacing=0 cellPadding=0 width=800
align=center border=1>
  <TBODY>
  <TR>
    <TD vAlign=top align=left bgColor=#cd5b45 height=144><BR></TD></TR>
  <TR>
    <TD vAlign=top align=left bgColor=#cd5b45 height=16>
      <TABLE height=49 cellSpacing=4 cellPadding=0 width=770 align=center
      bgColor=#cd5b45 border=0>
        <TBODY>
        <TR>
          <TD vAlign=top align=left width=120 bgColor=#cd5b45 height=105>
            <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=120 border=0>
              <TBODY>
              <TR></TR></TBODY></TABLE>
            <DIV align=center></DIV>
            <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=120 border=0>
              <TBODY>
              <TR></TR></TBODY></TABLE>
            <TABLE borderColor=#000000 height=26 cellSpacing=0 cellPadding=0
            width=120 border=1>
              <TBODY>
              <TR>
                <TD vAlign=center align=middle width=136 bgColor=#f5f5f5
                height=21><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
                  size=1>&nbsp;</FONT>
                  <TABLE borderColor=#666666 cellSpacing=4 cellPadding=1
                  width="100%" border=0>
                    <TBODY>
                    <TR>
                      <TD vAlign=center align=middle height=18><FONT
                        face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=1>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Forside</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Crew</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Nyheder</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">anmeldelser</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Tagwall</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Forum</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Downloads</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Kontakt</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE>
            <P><A A <></P>
            <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=120 border=0>
              <TBODY>
              <TR></TR></TBODY></TABLE>
            <TABLE borderColor=#000000 height=26 cellSpacing=0 cellPadding=0
            width=120 border=1>
              <TBODY>
              <TR>
                <TD vAlign=center align=middle width=136 bgColor=#f5f5f5
                height=21><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
                  size=1>&nbsp;</FONT>
                  <TABLE borderColor=#666666 cellSpacing=4 cellPadding=1
                  width="100%" border=0>
                    <TBODY>
                    <TR>
                      <TD vAlign=center align=middle height=18><FONT
                        face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=1>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Top15
                              Chart</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Techno
                              Chart</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Trance
                              Chart</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Dance
                              Chart</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Rap
                              Chart</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">Rock
                              Chart</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE>
            <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=120 border=0>
              <TBODY>
              <TR></TR></TBODY></TABLE><BR>
            <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=121 border=0>
              <TBODY>
              <TR>
                <TD>&nbsp;</TD></TR></TBODY></TABLE></A></TD>
          <TD vAlign=top align=left width=508 bgColor=#f5f5f5 height=105>
            <TABLE borderColor=#000000 height=100% cellSpacing=0 cellPadding=4
            width=515 align=center border=1>
              <TBODY>
              <TR>
                <TD vAlign=top align=left width=530 height=100>
                  <CENTER>
                  <P><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
                  size=2><B>.:: Forside ::.</B>
                  <HR noShade>
                  </CENTER>
                  <DIV align=left>
                  <TABLE height=81 cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%"
                  border=0>
                    <TBODY>
                    <TR>
                      <TD vAlign=bottom align=left width="57%" height=37>
                        <P><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
                        size=1>TEKST <FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                        sans-serif="sans-serif" arial,="Arial,"
                        helvetica,="Helvetica,"><BR><BR></FONT></FONT></P></TD></TR>
                    <TR>
                      <TD vAlign=top align=left width="57%" height=40><FONT
                        face=Verdana, color=#000000 size=1
                        sans-serif="sans-serif" arial,="Arial,"
                        helvetica,="Helvetica,"><FONT face=Verdana,
                        color=#000000 size=1 sans-serif="sans-serif"
                        arial,="Arial,"
                        helvetica,="Helvetica,"><BR></FONT></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE><FONT
                  face=Verdana, color=#000000 size=1 Arial, Helvetica,
                  sans-serif></FONT></FONT><FONT face=Verdana, color=#000000
                  size=1 Arial, Helvetica, sans-serif></FONT>
                  <P></P><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1 Arial,
                  Helvetica, sans-serif>
                  <P class=MsoNormal
              align=center>&nbsp;</P>
                  </FONT></DIV></TD></TR></TBODY></TABLE></TD>
          <TD vAlign=top align=right width=120 bgColor=#cd5b45 height=105>
            <TABLE borderColor=#000000 height=26 cellSpacing=0 cellPadding=0
            width=120 border=1>
              <TBODY>
              <TR>
                <TD vAlign=center align=middle width=136 bgColor=#f5f5f5
                height=21><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
                  size=1>&nbsp;</FONT>
                  <TABLE borderColor=#666666 cellSpacing=4 cellPadding=1
                  width="100%" border=0>
                    <TBODY>
                    <TR>
                      <TD vAlign=center align=middle height=18><FONT
                        face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=1>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif>&nbsp;</FONT>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">PIF</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">PAF</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE>
                        <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%"
                        align=center border=0>
                          <TBODY>
                          <TR height=15>
                            <TD><FONT face=Verdana, color=#000000 size=1
                              Arial, Helvetica, sans-serif><A
                              href="http://www.frip.dk/ssundsdal/123/2.htm#">PUF</A></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE></FONT></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE><BR>
            <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=121 border=0>
              <TBODY>
              <TR>
                <TD height=19></TR></TBODY></TABLE><BR>
            <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=120 border=0>
              <TBODY>
              <TR>
                <CENTER></CENTER>
                <TD>&nbsp;</TD></TR></TBODY></TABLE>
        <TR>
          <TD vAlign=top align=left width=136 bgColor=#cd5b45
        height=24></TD></TR></TBODY></TABLE>
      <DIV align=center><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
      size=1>Copyright © 2003 Team-Smiley
</FONT></DIV></TD></TR></TBODY></TABLE></BODY></HTML>
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:27 #13
ja det har jeg lagt mærke til..
men da jeg så ændrede det ene af dem skete der intet ..Nok bare mig som kun kunne finde et af dem eller var der flere som skulle ændres ? :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:36 #14
karsten - Det er helt igennem fint :) Du får points ...