Avatar billede Chewie Novice
20. oktober 2003 - 15:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af digital kamera

Hej

Jeg skal ud og køb et nyt digital kamera, men jeg er lidt i tvivl om hvad det skal være !

Ting jeg går efter: størrelse - Skærm - Blitz

Billederne/mini-video skal kun bruges til en hjemmside

Jeg har kigget på dette
http://www.tyvstop.dk/product_info.php?cPath=46&products_id=60&osCsid=48648a3c25b1a86d2fbc6e10a1ded75c
-Opløsning på 3.1 mil. pixels
-2048x1536 opløsning
-1600x1200 opløsning
-4 x digital zoom
-1.4" TFT LCD farveskærm
-16MB CompactFlash kort hukommelse medfølger
-Video funktion 320x240 AVI, 10fps
-Størrelse 59 X 98 X 47 mm
-Vægt 143g
-Justerbar focus for perfekte billeder
-Auto Exposure & Auto White - Balance

Men jeg vil lige høre jer eksperter om jeres mening ?

chewie
Avatar billede Chewie Novice
20. oktober 2003 - 15:14 #1
(stavefejl er gratis)
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. oktober 2003 - 15:51 #2
http://www.dpreview.com kan du læse en masse om digitalkameraer, du kan sammenligne modeller (http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp) og du kan finde fora for enkeltmodeller og læse reviews af forskellige kameraer. Et genialt site hvis du skal købe kamera.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:21 #3
Det er lidt svært at komme med et bud, når du ikke skriver hvor mange penge du vil ofre. Du får generalt ikke meget kamera for ca. 1000 kr, du skal lidt højere op. Men når det kun er til en hjemmeside kan det bruges.
Avatar billede Chewie Novice
20. oktober 2003 - 22:13 #4
takker