Avatar billede selar Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:55 Der er 10 kommentarer

Antal ord på hjemmeside.

Findes der programmer, der kan tælle antal ord på en hjemmeside ?
Noget af sidens indhold ligger i en db, og dette skal også tælles med.
Avatar billede jr40 Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:56 #1
med et enkelt script i asp, kan du gøre så alle ord bliver talt i en .db og bliver vist på en anden side.
Avatar billede popsy Novice
20. oktober 2003 - 14:57 #2
Avatar billede selar Nybegynder
20. oktober 2003 - 15:09 #3
Hej jr40.
Kan jeg lokke scriptet ud af dig ?
Avatar billede selar Nybegynder
20. oktober 2003 - 15:34 #4
Hej popsy.
Jeg har prøvet dit link. Men som jeg ser det, tæller den godt nok ord på den side, som man angiver, men jeg har brug for, at den tæller ord op alle siderne på min hjemmeside, og ikke kun den jeg angiver.

Er der noget jeg har overset eller misforstået ?
Avatar billede popsy Novice
20. oktober 2003 - 16:50 #5
nej, det er mig der har misforstået, ikke dig :)

Kan desværre ikke hjælpe, beklager.
Avatar billede antikat Nybegynder
20. oktober 2003 - 16:57 #6
lav i bunden af siden at sådan når dem loades så tæller den op hvor mange der er på den enkle side.. og smider det i en database.. og så kan du tælle dem sammen der... noget emd at include en side som kan tælle og gemme..

bare en ide, ved ikke om det var noget.. men du må ikke spørge mig om hvordan man evt gør det... ikke lige mit område, men evt noget ASP eller PHP vil kunne gøre det!

/ Daniel :-)
Avatar billede selar Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:21 #7
jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede selar Nybegynder
20. april 2004 - 22:25 #8
spørgsmålet lukkes
Avatar billede selar Nybegynder
15. april 2006 - 11:45 #9
lukkes
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. april 2006 - 12:59 #10
for at lukke spørgsmålet skal javascript og cookies være aktiveret herefter klikker du på navnene i boksen der lister dem der har givet svar og herefter accepter ;)