Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til cs server

Hej.

Hvordan kan man have en cs server til at køre uden at min computer er tændt. Jeg ved ikke om man skal have en udbydere eller hvad man skal???
Avatar billede scarlac Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:21 #1
Du kan få en hosting aftale hos feks www.clanhost.dk :) så kan du styre din server gennem din browser og lave andre smarte ting.
Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:23 #2
kan man ikke unden at betale noget.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2003 - 23:25 #3
Hardware, internet-linie samt strømforbrug osv. koster penge - det får du nok ikke gratis. :)
Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:26 #4
eller køre den igennem FTP hjemmeside
Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:29 #5
eller er der ikke nogen der Sponsore en server
Avatar billede scarlac Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:33 #6
Jo, der er sponsorerede klaner, men som regel er det ikke hvem-som-helst der bliver sponsoreret, og en direkte server-sponsor er svær at finde, men dem der finder sponsorer får indirekte sponsoreret en server, men igen: det kræver at du kan præsentere din klan og din sponsor godt, ideen med sponsorater er ikke at give folk gratis ting, men at promovere sponsoren.

Ellers er der kun at sige hvad n0rm har sagt.
Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:36 #7
men nu vi har en hjemmeside på en FTP kan man ikke ligge den der ind.
Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:39 #8
en af mine clan venner har ringet og han har fået at vide at man kan køre den igennem PHP ????
Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:40 #9
men ved ikke hvad det er
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2003 - 23:40 #10
"men nu vi har en hjemmeside på en FTP kan man ikke ligge den der ind."
Kort svar: nej.

"en af mine clan venner har ringet og han har fået at vide at man kan køre den igennem PHP ????"
Way off - han tager absolut fejl. PHP er et serverside script til hjemmesiden.
Avatar billede janusb Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:43 #11
men hvordan kan man ellers gøre det.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2003 - 23:51 #12
Som scarlac foreslår, køb dig ind hos clanhost, eller sæt en dedikeret maskine op (som er kraftig nok, indkøb ca. 4 - 5k) på en linie der er hurtig nok. Uanset hvad du gør, så bliver det aldrig gratis.