Avatar billede timmerdk Nybegynder
14. oktober 2003 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 web-design incl. kørende .asp systemer sælges BILLIGT!

Hej.
Jeg vil til den/dem der har brug for det, sælge www.timmerweb.dk og www.timmer.dk's web-design og web-system.

Test endelig siderne igennem, da alt vil blive solgt med.

Jeg vil gerne have nogle prisbud på begge design, kun systemerne, kun designerne, hver for sig, eller samlet. Bare byd.

Grunden til jeg sælger, er fordi jeg har oprettet et site hvor formålet er at præsentere og samle mit arbejde online.

Jeg kan også kontaktes pr. mail: mads@timmer.dk .

Mvh.
Mads Timmermann
Avatar billede freeman Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:34 #1
Hvad kan det bagvedliggende asp system ?
Avatar billede timmerdk Nybegynder
15. oktober 2003 - 02:19 #2
freeman: Hej. Altså på www.timmer.dk er der kun en asp-kodet gæstebog, tæller osv. Men www.timmerweb.dk, der er der et kundeloginsystem, som gør det muligt for kunderne at oprette et spørgsmål eller problem ang. deres projekt.
Avatar billede freeman Nybegynder
15. oktober 2003 - 10:05 #3
Jeg vil byde 100kr for alt på www.timmerweb.dk
Der er jo ikke meget bagvedprogrammering eller design, men jeg kan godt bruge det i et eller andet sammenhæng :)
Avatar billede timmerdk Nybegynder
15. oktober 2003 - 10:31 #4
Du må få det til 300 kr.?
Avatar billede freeman Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:17 #5
Nej tak.. :)
Avatar billede timmerdk Nybegynder
08. november 2003 - 19:56 #6
Lukker